Selasa, 1 Mac 2011

~ anak tunggal memang manja.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


sekarang layan lagu Plain White T's -1,2,3,4, i love u- siapa2 yang tengah fall in love, boleh le layan lagu tu.


The best that I've had
And I'm so glad I found you
I love being around you
You make it easy



lalala, layan je la dengan lagu jiwang. tak matinya even kapilari darah aku berdenyut lebih laju daripada kebiasaan. k, lupakan pasal tu, aku bukan nak bukak kelas Biology and talk babbling about Vena-kapilari-arteri and segala bagai.


hari ni aku nak buat kelas psikologi. hee. so, ready kan kepala otak anda2 sekalian ye! kenapa aku cakap anak tunggal memang manja? siapa setuju angkat tangan macam aku!!


\0/  \0/   \0/  \0/


siapa tak setuju boleh teruskan membaca.


before ni aku baca through novel je yang anak tunggal tu memang manja habisan. rupa-rupanya ianya bukan mitos mahupun lagenda! ianya benar belaka. oooh, habis lah aku kena kecam dengan anak tunggal si blogger. mahunya kena salai lalu entry ku ni dikecam hebat di grup2 blog di facebook. zass! *imaginasi melampau!*


siapa anak tunggal??!!! tak payah buat apa2. aku suruh kau orang baca je. maybe not ALL anak tunggal itu 


-manja
-manja
-manja
-manja
-manja


tapi terima je la kenyataan bahawa anaka tunggal itu kebanyakannya *aku ulangi* 


kebanyakannya!!


-manja
-manja
-manja
-manja


kenapa aku cakap macam tu? sebab ianya memang berlaku depan mata aku. maknya suruh study dia pergi melepak tempat lain. membuatkan aku sebagai tetamu berasa angin similir pantai mula melepak dalam kepala otak. kah kah kah. mana entah datang angin pantai kat tengah2 klang. poyo je. ~~ 


paper je la. lagi apa, hah!! anak tunggal ni, semua benda ikut kepala pankreas dia. kalau mak dia suruh teman pergi beli barang. pergi je la DER. kang aku BAKO! BAKO! haru je kau nanti.


kepala otak aku pulak yang sakit cilita pasal anak tunggal ni. tapi kan. first time dalam hidup aku kena hadap anak tunggal, perghh, haha, mendedes jugak la. tapi aku steady je la. tunjuk muka ketat and talk babbling depan anak tunggal. sure dia lemau and senyap je. kah kah kah.


tu je aku nak bebel. sesi psikologi telah tamat. assignment, 


sila nyatakan simptom2 anak manja? haha. 


daa. assignmen mesti dihantar next week ok! papai. :D

11 ulasan:

мiмiп gопjепg berkata...

setuju. dah la manja. mengada ngada pulak. sama la dengan anak bongsu. menyampah tau.

Qaseh Dalia berkata...

hehe biasa lah anak tunggal di syg keluarga dia je ada dlm rumah kan ..mmg manja kdg2 anak mak hihihi

Nazrul Ashraff berkata...

@ mimin ~ haha..saya-anak-bongsu-

@qaseh ~ hahah..tahu x p..!

мiмiп gопjепg berkata...

erk? yeke? haha :D betul apa anak bongsu sama jer macam anak tunggal. manja.

Nazrul Ashraff berkata...

@mimin ~ ish..jjajaja..mana ada..ni kena buat entry balas ni..haha

мiмiп gопjепg berkata...

haha. sila buat. sedia membaca :)

Nazrul Ashraff berkata...

@mimin ~ haha..sila bersedia dengan hujah saya!wiii..

мiмiп gопjепg berkata...

menurut perintah :)

Nazrul Ashraff berkata...

@mimin ~ siiiila tunggu..kah kah kah..

SaYraH WonDerLanD berkata...

one thing pasal anak tunggal yg sarah perasan lah kan. Mereka ni lain macam sikit bila nak bersosial dengan kawan2. Suka menyendiri dan wat sendiri2. Ye la kat umah pon suma buat sorang2 an.

Nazrul Ashraff berkata...

@ sarah ~ betul3x..hee..lone ranger..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...