Ahad, 6 Mac 2011

~ baru aku tahu ada kung fu panda 2!!!!

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


semalam, seperti yang diberitahu sebelum ini bahawa aku tidak dapat mengonlinekan diriku ini sebab sis aku tak bagi online *berapa kali daa nak mention!*


maka dengan itu, aku buat aktiviti lama aku iaitu menonton tV sampai mata lebam. ha-ha. *sila gelak ye!* k, get serious. semalam aku layan cerita flightplan dekat tV3 pukul 12.30 malam.


Flightplan Poster
baru aku tahu yang dia ni Jodie Foster! haha.

sambil layan cilita ni, aku jenguk 8tV jugak and tetiba ada Baki and someone *tak ingat nama dia apa* yang hos rancangan 8tV nite kat 8tV. and tadaa! dari situ la, baru aku tahu ada cilita kung fu panda 2!!!!

and more exciting is IT'S 3D!!!!!!!!!!!!!!! yee ha. haha. and it's on MAY.......and aku kat PLKN.........

ookey, haha. paper pun, enjoy this trailer. :D


                                              

siapa yang nak join, segmen : saya blogger remaja, sila klik sini,


khas untuk remaja dari 13 tahun - 21 tahun. and ianya akan berlangsung sampai 20 mac. 

hee, tu je nak bebel. daa. :DD

10 ulasan:

nabiha yahya berkata...

wajib pegyy tengok nyh ! haha

nabiha yahya berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nabiha yahya berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nazrul Ashraff berkata...

@biha ~ iyap!!! haha...

Syaza berkata...

NAK TENGOK!!! Hahaha :D

Nazrul Ashraff berkata...

@syaza ~ wajib tengok!!!! haha

::Budak Degil:: berkata...

katun yg penah sy tgk kt wayang avatar je...yg len xminat...huhuhu

Nazrul Ashraff berkata...

@degil ~ po is da best la..haha

Amanie Khairunnisa berkata...

hahaha tahniah dpt pegi PLKN. nikmati hari2 anda oke =p

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ erk?? cam heartless gi-la ko ni..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...