Ahad, 6 Mac 2011

~ jom join bloglist amalina athman.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


tadi golek2 kat belog t-rex *nama dia tirah tapi aku suka panggil dia t-rex,haha* and nampak dia ada join bloglist amalina athman. wiii.





siapa yang nak join, boleh klik sini


@bloglist amalina athman 


and baru ku tahu yang dia ni sama umur dengan aku. ha-haa. muka dia matured giiila la wei. hee. tak tahu and tak pernah terpikir yang dia ni batch 93 yang cool lagi syiok. wiii.


kenapa aku nak masuk bloglist amalina athman?


1-aku nak sokong batch 93 first. haha* evil laugh* batch lain aku BAKO!


2-mana tahu aku punya trafik boleh naik ke? kan? kan? kan? hee


3-amalina....*gaya manja cakap,haha* boleh tak buatkan twitter bercakap tu? hee. :D




seems like aku ni gila la pulak nak buat gaya manja segala bagai.mua haha. otak menjadi ngok ngek di petang hari. zzz. 


jom lerr join beramai-ramai. baru meriah sikit dunia ni. joget. ha-ha. k, la. nak solat zohor dulu. papai.

2 ulasan:

nur amalina athman berkata...

thanks join.. twitter tuu?? boleh.. add sy kt fb-Nur Amalina Athman. then bole chat or pm sy.. sy bole tlg buatkan.gtau detail

Nazrul Ashraff berkata...

@ amalina ~ haha..bestnya!! haha..baru je add..:DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...