Rabu, 9 Mac 2011

~ aircond sejuk tahap gaban!!!

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys. already evening and sekarang lappy sis aku tengah melalak dengan lagu Blue Tomorrow by Super Junior. haha. takde la melalak or what sebab lagu ni agak mendayu-dayu macam baru ada orang putus chenta. 


k, stop merapuness.


semalam aku pergi kelas untuk mengajar budak2 and bila masuk je rumah diorang, pergh! haha. freeze terus. air cond tahap harimau kuasa berapa entah dia pasang.


meeeemang kulit beruang la diorang.


beruang ni comel. tapi diorang tak comel. haha. seriously, budak2 are so adorable even perangai diorang macam macai. ngee. 

hari tu ajar budak-budak bahasa arab. hee. mendedes jugak kepala otak aku. ye la. dah 5 tahun tinggal Alighatil Al-Arabiah. semalam aku ajar tajwid pulak. hee, nasib baik tajwid is ok sebab aku ni memang minat this topic sangat2.

learn macam2 semalam and semak bacaan al-quran. wei! kalau diorang salah baca, aku as a cikgu yang akan dipersalahkan nanti kat Akhirat. so, kena la jaga bacaan betul2. :D

betul tak? betul tak? betul tak?

haha, k, done for this entry. aku nak sambung cerpen Germany Got It Love. kang ada budak mengamuk sebab part 3 tak siap lagi. hee. daa guys.

#nowlistening I do not Hook up -kelly clarkson-

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...