Ahad, 6 Februari 2011

~ zaman kemalasan aku.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


hari ni aku buang tabiat dengan mengonline kan diri aku pada pagi yang sejuk ni *ayat bersastera gi-la!* ye la, selalu aku online pada malam hari yang dingin gi-la *again! haha, sastera senget benget*


k, back to entry, zaman kemalasan aku.


last year, macam yang korang semua tahu,*kalau yang tak tahu, buat2 tahu je* aku amik SPM and for sure la ada trial untuk SPM. masa tu, ada exam JPS and perasaan dup dap jugak la nak amik exam tu. exam JPS tu merangkap exam mid year jugak!


tapi kan, bila dah habis exam tu, aku terus balik rumah. perghh. memang anak mithali la aku. haha, tak merayau sana-sini. hee, aku tahu, aku memang budak baik *angguk kepala*


bila dah sampai rumah, aku bukan baca buku, aku terus ONLINE! hadap facebook. masa tu aku agak kebutaan la bab blog-blog ni. so, aku pandang blog ni pun celah tahi hidung mata aku je.


isk,isk,isk *geleng kepala* aku memang la sangat pemalas nak baca buku. tapi ada je panggil aku-budak-rajin-baca -buku-





muka budak rajin baca buku? haha, aku rasa budak muka rajin amik gambar lagi sesuai.haha, choy!




haha, rajinlah sangat.....sampai sekarang, aku pikir gak, tang mana yang rajin tu. hee. cikgu aku sampai marah bila aku online 24/7. k, maybe cikgu ada reason dia sendiri and tak bagi aku online. tapi aku online jugak! masa tu aku dah addicted gi-la kot kat facebook. so, amaran-amaran cikgu aku, aku pandang bagai angin lalu je.....*ayat bersastera lagi.zzz*


disebabkan kemalasan aku tu, aku just dapat 5a4c untuk exam JPS. haha. sob,sob, sob. 





aku memang suka bab2 layan perasaan ni. haha,


so, kepada anda2 sekalian yang nak amik exam, jangan online je ye! nanti dapat result macam aku, padan muka. mua haha.have a nice day!


smile :)



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...