Ahad, 6 Februari 2011

~ saya ingin menjadi blogger pilihan di sahabat blogger.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


mula2 ingat malas nak join benda ni, tapi mengenangkan blog aku ni perlu kan improvemant, maka aku pun mengejoin la benda ni. hee, mana tahu, blog aku boleh improve ke dari pelbagai segi after this *choy! bahasa saintifik sungguh!*





jelas sungguh pic aku ni. hee.


nama blogger.

nazrul ashraff

kenapa pilih nama url blog yang anda pakai.

url blog aku ialah twins-detwin93.blogspot.com. kenapa aku pilih? em, sebab blog ni aku kongsi dengan kawan aku, miss sya. tapi, buat masa sekarang aku yang handle dulu. disebabkan aku dengan Miss Sya ni rapat, so aku letak la perkataan 'twins' tu. 'detwin' tu pulak aku amik sempena nama e-mail aku which is de_twins@yahoo.com. '93' tu pulak, tahun aku lahir kat dunia nan permai ni. hee.

sudah berapa lama anda berkecimpung dalam arena blog dan kenapa?

aku start buat blog masa umur aku 16 tahun. sekarang umur aku 18 tahun. so, ada la baru dua tahun gi tu je. baru pandai merangkak je. kenapa aku join arena blog ni? sebab masa tu, aku nak post all novel and cerpen aku kat dalam blog. masa tu jugak, kelas aku ada blog, so, tengok macam best je blog ni. hee. sebab tu la join blog ni. aku baru aktif dalam blog ni masa dicember last year. ye la, dah habis SPM la katakan. :)

apa yang anda aspect dari dunia blog anda.

apa yang aspect? huhu, apa yang aku tahu, aku nak all readers baca aku punya blog. even korang tak follow, takpe, aku tak kisah asalkan aku tahu ada je readers kat luar sana yang baca blog aku. aku jugak hope yang all readers enjoy baca blog aku and tak boring. hee, nak buat that thing sangat susah but that's what we call challenge right? takde challenge, tak best la. zzz.

sahabat blogger tu apa pada diri anda & juga blog anda.

huu* hela nafas kejap* bagi aku la, tanpa kita sedar, sahabat blogger tu kumpulkan blogger dari serata tempat. dari situ kita boleh learn somethin. yap,  benda yang baik tu, kita amik la kan. and benda yang buruk and tak elok tu, jangan la kita amik. sahabat blogger mengajar aku macam mana nak step it up and macam mana nak survive dalam dunia blog. dari blog juga, aku jadi seorang yang berinformasi oo. hellllo, dari sahabat blogger juga aku berkenalan with other bloggers. benda yang sangat jarang untuk kita lihat. a good group will born a good comunity *betul ke ayat aku?*

done already. aku rasa aku jawab terlebih panjang pulak. huhu. siapa2 yang nak join, boleh klik sini.


have a nice day everyone :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...