Jumaat, 4 Februari 2011

segmen : bila blogger jadi pelakon.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


BEN ASHAARI


siapa2 yang nak join, korang boleh klik sini.


dah klik? dah klik baru boleh jadi pelakon. haha, hari tu aku jadi artis and buat konsert kat dataran merdeka. woi! ramai jugak yang datang. ada la dalam sepuluh belas juta. hee.


k, forget that, sekarang aku nak jadi pelakon pulak. huh? boleh ke aku jadi pelakon? haha. choy! 


Kristen Stewart and Robert Pattinson in Twilightwell, siapa yang tak tahu ni filem apa, aku lempang lelaju. pang pang pang! haha. chill k. twillight yo! twillight!!!!!! * k, aku paham, tak perlu menjerit*


Inche Ben suruh aku buat dialog.zzzz. 5 perbualan dan perlu kreatif. kalau nak pelakon pembantu pun boleh!


cis. ni babak aku dengan lovely aku, so tak payah pelakon pembantu. menyemak je. syiuh! memain jauh la Jacob! hee, 


" awak," panggil Bella. aku pandang Bella.


" yap. ada apa?" aku tenung dalam-dalam mata Bella yang coklat itu. deruan air terjun aku hiraukan mengenangkan jantung aku yang dup dap dup dap macam nak tercabut ni. oooo! I fall in love with you Bella!!! * dalam hati je kot, sob3x *


Bella blush. " tak payah la tenung saya macam tu." si gadis menundukkan wajah sebelum memandang aku kembali sambil tersenyum kecil. 


aku tersenyum juga apabila melihat gelagat Bella. " emm, nak cakap apa tadi." statik. aku masih merenung mata Bella. coklat yang menawan. cute! boleh tak aku cium dia? grrr.


" malam ni kita tengok bintang lagi boleh tak?" pinta Bella sambil terkebil-kebil memandang aku. aduhai Bella, jangan lah tenung aku cam tu. zzzz


" dekat mana?" tanya aku. " Hoke House?" aku kerut dahi.


architect house7


Bella angguk. " yap, your house. I like your house. it's feel calm, good and green. full with jungle breath."


gelak.


"hoke house is nice." kenyit mata. 


aku hanya menarik nafas." tak takut dengan keluarga saya?" 


" nope. nope at all." geleng Bella dengan yakin. 


dari cara percakapan, aliran darah, pergerakan mata, aku pasti yang Bella tidak menipu. aku tersenyum gembira. nampaknya Bella menyenangi keluarga aku. kalaulah Bella tahu yang aku sayang gila-gila dekat dia.






done ! haha, susah gi-la nak buat entry jiwang cam gi ni. memang pening kepala otak. haha, so, director, Inche Ben. how my acting? ok aaa? haha, enjoy everyone!


p/s 
aku memang suka jadi Vampire! haha


14 ulasan:

Amanie Khairunnisa berkata...

wakakaka gile tinggi imaginasi ko. saket usus aku gelak taw

aliarosli berkata...

hahhah

jiwang giler :)

boleh kuar usus gelak la

Afzainizam berkata...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

woooooo kalau ko jadi vampire aku tak tau lahhhhh huru hara lahhh negara kita ni

Nazrul Ashraff berkata...

@ amanie ~ haha..ko jgn ckp la skit kpla aq ble aq wt entry cm gi ni..haha

@bun ~ erk? skali skala j jiwang..

@afzainizam ~ x kn huru hara pny.hee

Unknown berkata...

jiwang oke..siap nk cium


slamat akunye tkde adegan cium2

Nazrul Ashraff berkata...

@ miss ran~ bukan slalu pong!

Sunah Sakura berkata...

j.i.w.a.n.g. JI.WANG! hahaha~ :p

Mesir Memanggil!

Nazrul Ashraff berkata...

@ sunah ~ oh tidak!!

dyba gula-gula berkata...

hahaha...jiwang tahap poyo...;p

NAS berkata...

sangat jiwang , huhu

Nazrul Ashraff berkata...

@ dyba ~ k, find..hee..

@atiqah ~ haha..org ke 100 yang ckp..:p

a.R berkata...

tacing akak dekkkk! hihi/....

Udin berkata...

haha! kekadang gua rasa lu ni kelakar gak.. cair habis si bella tu eh.. dasat!

Nazrul Ashraff berkata...

@ sae ~ compliment or insult?? haha..

@ udin ~ hee..aq slalu pikir tang mne yg kelakar tuh..he..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...