Rabu, 2 Februari 2011

~segmen 1 Malaysia : Selamat tahun baru Cina.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


tadi terjah blog Inche Ben. hoho. ada dua segmen. kena submit cepat assignment ni. kang marah pulak Prof Ben. kang tak pasal2 kena repeat paper pulak. haha, k, chill. first segmen.


segmen CNY : 1 Malaysia.


hoho. ni part yang aku suka. sekolah aku memang campur Chinese and India. more aku EX kp dulu masa aku fiver. * capital letter of E and X ok!* so, aku rapat gak la dengan budak2 chinese and India masa aku ronda2 sekolah masa time rehat.


tapi aku bukan nak cilita pasal tu. aku nak cilita pasal pertandingan yang aku masuk. it's karnival sivik and ada Pertandingan Fesyen and Runway 1 Malaysia. hoho. aku jadi model dulu. hehe, memang syok la segala bagai sebab kita jumpa banyak races kat situ.


buat runway oo. siapa yang tak suka. even sebelum sampai kat pertandingan tu, dahi aku berdarah sebab terhantuk tapi aku semangat gak hadap other races. haha. 



kat situ, memang masing2 pakai baju yang different races la. syok oo!!


memang kenangan habisan aku kat situ. keempat-empat kitorang pakai baju kaum India. yang laki pakai Doti and yang perempuan pakai sari. haha. aku dah hafal da sebab kitorang ada 2 session. first session, Runway session and second session is a sesi soal jawab. macam miss world gi tu. haha.


yang penting. world peace. eh silap. yang penting 1Malaysia. huhu. kat situ memang jumpa orang pakai baju kadazan, Iban and banyak lagi la. I like!


yang ni pulak sikh gegurl. huhu. totally cun oo. rugi aku tak mintak nombor phone. haha. sangat rugi. cun kan? cakap cun cepat! kalau tak aku sekeh kepala korang.haha.


k, ucapan kepada mereka yang sambut Chinese New Year, hoho. hope your day full with blast and kasi2 la angpau sikit. ngeh3x.


hee, k, chill. have a nice day!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...