Ahad, 6 Februari 2011

~ budak-budak pun pandai pose jugak. choy!!

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


hari ni semua family aku keluar pergi jakle jackle jakel *tak tau eja* sebab nak beli kain untuk raya nanti. tahun ni, tema colour warna turqoise. *how to spell it??* lebih elok aku eja turquoise dari tortoise. choy!! haha.


back to entry, budak-budak pun tahu pose jugak. hee. kecik2 dah pandai photoshoot. huhu. aku kecik2 buta kamera kot! ye la, mana ada kamera agi time tu. sob, sob, sob, tapi budak2 zaman sekarang, pergi mana2 bawak kamera. hee. kamer mahal kot!! aku yang dah umur 18 tahun ni pong takde kamera agi. dunia dah maju la katakan. gamak nak jadi model antarabangsa bila besar nanti.


let's see gambar2 budak2 kecik pose segala bagai.



mereka gemar berpose. :) natural yo!
model : sara emily & Adriana Farihah.


pewiitt!! patung cendana.
model : Adriana Farihah.


gigi takde, sibuk nak amik gambar. choy!
model : aidilya farzana.


talk about guy. zzz. daring gi-la!
model : luqman hakim


bajet kiut!! hee.. haha.
model : uwais iskandar


when we talk about great sibling. :)
model : luqman hakim & uwais iskandar


err, maybe sometimes, this kid wanna to cry. zzz
model : haziq


ni pulak aku masa kecik. haha, sangat buta pose !
model : nazrul ashraff

hee, maybe they wanna be like Heidi Klum,Benz Nippit or pape je la yang lain2 tu. ngeh3x, maybe they will. who know.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...