Jumaat, 4 Februari 2011

~ letih.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


hari ni hari jumaat and kejap lagi nak pergi solat jumaat. woi! korang ingat vampire tak tahu solat ke? hee, keluarga Vampire semua menurut perintah Allah ok! k, stop about that.


letih.


perghh! haha, aku tahu kalau hari holiday mesti letih sakan sebab ye la, jalan sana - sini tak ingat dunia. ngok ngek sungguh. tapi syok oo! masa holiday ni la, all family and cousin2 semua luangkan masa bersama-sama.


pasal holiday, kejap lagi aku upload pic and kejap lagi aku cilita the best banana boat ever la! haha, sangat gila kentang and I like banana boat yang ada kat situ. kalah banana boat kat pangkor!


seriously! huu, I miss the moment yesterday when we always mandi and bakar kulit kitorang kat tengah2 laut. haha. ada aku kisah? kejap lagi aku putih la balik! * haha, bajet muka putih pulak, padahal hitam legam! *


ting tong, huarghh! esok sabtu. tak tahu lagi nak buat apa. Miss Sya dah balik dari PLKN and kata nak hang out together. hee, hari tu aku jumpa dia kejap. ngeh3x. cara dia cakap, she's so happy bangat kat sana and the way she told me, aku pun tak sabar gila nak jejak PLKN! yeeee ha!! haha. with all crazy and fun activity. yeah! PLKN ! wait for me ok! * kenapa aku teruja?*


disebabkan semalam aku tak online, makan hari ni aku nak buat entry banyak2 sampai jari aku lebam. haha, blogwalking? jangan risau, nanti aku datang jugak. wuwuwuw, don't worry wokeh! haha. have a nice day!


salam jumaat. :D


hitam ke? hee, tak kan? haha. I like yo!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...