Ahad, 13 Februari 2011

~ aku & si gadis. blogger ke 200!

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.



k,k, yang lain back off! done. tadaa! :) aku & si gadis. hee, letih nak cakap banyak2. siapa2 yang nak tahu lebih lanjut, boleh contact aku kat phone aku.

017654****

yeay! follower aku dah 201 orang. joget kejap. aku tak sempat nak review satu.satu belog anda2 sekalian. nanti aku check it out bila aku senang. done. :)

have a nice day.

follower ke 100. hee,nanti aku buat review pasal kau. :D aku ingat je lagi siapa follower aku yang ke 100. memang bagus betul otak aku ni. haha.
solat dulu. :))

kalau rasa nak komen, komen la.

1 ulasan:

Amanie Khairunnisa berkata...

eleh kalau kau tak ingat mmg aku akan selamba jek paksa kau suruh promote blog aku. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...