Selasa, 22 Februari 2011

~ aku nak jadi budak skema.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


aku dapat PLKN untuk this year. orang selalu cakap cam gi-ni pasal PLKN.


"yang dapat PLKN tu, selalunya tak aktif koko."


tak pun.


"tu la kau! aku suruh masuk kawad, pertandingan sana sini, tak nak. kan dah kena masuk PLKN! padan muka!"


orang selalu cakap, PLKN tu untuk budak2 yang tak aktif sukan. huh? ok, aku nak  tergelak kejap. suka-suki anda2 sekalian je nak cakap cam gi tu. ooh peeelease ye anda2 sekalian. aku dapat A tau untuk markah koko aku! 80.04!


paper je la. lupakan pasal tu. back to the basic. sekarang kawan aku miss sya tengah lepak sesedap oranje dekat PLKN terchenta. lepas ni aku pulak. hee, tak sabarnya aku. haha, joget kejap.


tapi kat PLKN nanti aku nak jadi budak pasif. wiiiiiii. aku tak nak jadi budak banyak mulut. cukuplah sekadar orang kenal aku ni Ked si budak pemalu dekat PLKN nanti. haha, aku rasa ok kot aku jadi budak pasif.


aku ni pemalu sebenarnya. ;))



tak nak banyak mulut, aku nak memerhati je. mesti best kan jadi budak pasif ni. selalu je aku jadi budak pot pet pot pet sampai orang annoying dekat aku. apa perasaan ye jadi budak pemalu? heemm, ni yang aku nak praktik kat PLKN ni. 


haha. tapi bab nak berkenalan dengan gegurl tu, tak payah nak jadi malu la. nanti aku jugak yang melepas. :p hee. bab ni aku tak boleh berkrompomi! pape pun , memang tak sabar la nak lepak PLKN. do that stuff, do this thing. bla bla bla.....




tapi aku mesti rindu dekat korang nanti.ye la, dekat PLKN tu bukannya ada line internet!  huarhhh! nak nangis kejap.


sila amik tisu anda. :p 


lagi apa yang aku nak mencarut ni? emm, haa!! tapi korang jangan risau, bi-la aku masuk PLKN, belog ni tetap akan berfungsi seperti biasa. *bajet macam ada yang baca je entry kau ni!* belog ni akan diuruskan oleh seorang vampire perempuan yang kewl. ngeh3x. tunggu je la ye nanti.


tu je aku nak cakap. have a nice day!

3 ulasan:

aqim berkata...

wow!!bagus tu jd budak pasif..
memerhatikan org jer..

aqim berkata...

wow!!bagus tu jd budak pasif..
memerhatikan org jer..

Nazrul Ashraff berkata...

@ aqim ~ hee..betul3x//

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...