Ahad, 16 Januari 2011

~ thank you so much.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


heh, merujuk kepada tajuk entry aku, aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Inche Ben Ashaari yang buat segmen Masihkah Kau Ingat??


BEN ASHAARI


gila kentang la! haha. aku memang tertunggu-tunggu la Inche Ben kita ni buat segmen sebegitu rupa sebab sebelum ni, dia buat segmen khas untu blogger U. ( aku baru jadi follower Inche Ben ni ). k find, tak boleh join that segmen. sob,sob,sob. wait sebentar tak bermakna, takde peluang untuk aku right? 


then, Inche Ben ni kata nak buat segmen untuk suri rumah pulak after this. and another sob sob sob singgah kat hati aku. haha. sure la aku tak boleh join segmen tu. takpe-takpe, aku tunggu lagi. and finally. tadaa! 


muncul segmen, Masihkah Kau Ingat??


aku memang sesedap watermelon terus join je. heh, ye la. orang takde comitment macam aku ni, memang boleh buat pape sesedap oren je. budak lepasa SPM yang tak bekerja, makan, tidur dan online sepanjang masa. hee, k, lupakan.


after aku join that segmen, seriously, ramai la yang berkunjung ke blog buruk aku ni. sangat-sangat nak ucapkan jutaan + beribu-ribu kepada Inche Ben dan kepada yang mengunjungi blog aku via blog Inche Ben kita tu. ni aku nak tulis surat sikit khas untuk mereka-mereka yang bagi aku sangat best!




dear Inche Ben Ashaari.


first of all, nak ucapkan terima kasih sebab sudi tolong blogger-blogger baru macam kitorang ni untuk terus maju dalam dunia blog ni. heh, bila ramai yang jenguk kitorang punya blog, secara tak langsung, trigger untuk tarik perhatian orang ramai akan makin membuak. that's what I feel right now.


heh, seriously, Inche Ben sangat baik hati oo. bagi tips-tips semua and how to make our blog more interesting. well, tak ramai pun yang blogger macam tu. it's show that Inche Ben sangat different. huhu. insya Allah, Allah akan membalas segala jasa baik Inche Ben.


and again, thanks.


from, nazrul.








dear blogger yang jadi follower aku + blogger yang tinggalkan komen + blogger yang mengunjungi blog ini.


aku memang appreciate gilak la kat korang-korang semua sebab anda-anda sekalian sangat komited oo. heh. siapa kata dunia blog tak best? haha. aku rasa blog have it's own world. tadaa. aku dah keluar falsafah ni. 


korang semua memang sangat best and terbaik dari ladang la. heh. lagi ramai blogger, lagi best kan? kan? kan? kan? benda norma kat sini, i mean kat dunia blog ni is kita akan beri yang terbaik untuk kepuasan diri and untuk kepuasan kepada yang membaca. betul tak? cepat cakap betul! kalau tak cakap betul, aku pang kang. haha, kiddin k. ahakz! 


sharing is caring right? with all information plus story yang kita coret kat blog kita ni, who know's ianya maybe akan mengubah hidup seseorang. am I right? 


k, i'll stop. aku tahu, korang mesti dalam hati dah merungut sakan, apa ke benda budak ni mencarut. hee.


again~ aku ucapkan terima kasih.


p/s~ sorry, tetiba hari ni keluar aura nak berfalsafah pulak. mua haha.


from~ nazrul.


sekian dari aku. 

2 ulasan:

Ben Ashaari berkata...

amin.. terima kasih ... rajin rajin la yer..cari blog blog yang bagus untuk dijadikan ukuran..

Nazrul Ashraff berkata...

inche ben~ hee..sama-sama..n thankz 4 da info..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...