Sabtu, 22 Januari 2011

~scholarship.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


hari tu aku dapat surat scholarship dari ** University. lalala, masa tu aku dah la takde mood pastu dapat surat scholarship pulak. aku tengah tunggu surat dari ***. tapi lain yang aku tunggu, lain pulak yang aku dapat.


syarat2 daripada scholarship tu, sekurang-kurangnya kena 5A daripada trial spm. ok, that's pass. tapi kena interview pulak. aisey. interview ni yang buat aku longlai nak pengsan. sob sob sob. sah sah kena speaking. ngee, aku punya la berabuk speaking cakap dengan kawan-kawan je. tu pun masa hari khamis je sebab sekolah aku dulu, hari khamis kena cakap English. lalala. macam la aku ikut sangat rule tu. gagaga. aku tetap jugak cakap BM. haha.


bila last time aku hadap benda english ni? em, let me think. ahah! kalau blogwalking kat blog Kamal Effendi, sure aku hadap english stuff and last aku baca english novel, disember 2010 which is Betrayed by PC Cast.


hahaha, yang penting aku berterabur cakap english. tak pasal-pasal tong sampah aku kenyang hari tu makan surat scholarship. sob sob sob.


moral value~ rajin-rajin la cakap English ye. hee. nanti nak interview senang sikit. siapa nak surat scholarship tu? boleh aku cari balik kat dalam tong sampah aku. hehe, kiddin k. have a nice day!

4 ulasan:

Helmet Putih berkata...

Wah ..trial dah dapat 5A kalau kuar real punya result mesti lagi gempak kan? Best la awal2 lagi dah dapat tawaran scholarship nih ..x la pening sangat nak pikir pasal duit kuliah kan?

Nazrul Ashraff berkata...

@eddy~haha...mudah mudahan result ok..=)

Tanpa Nama berkata...

Bolehnye. Teruskan prektis ckp BI. Anda boleh :DD

Nazrul Ashraff berkata...

@ kamal e~ hoho..hopefully..doa kan la yep..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...