Jumaat, 28 Januari 2011

~ makan malam.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


heh, sudah malam. masa aku buat entry ni , dah pukul 8.10 malam. tapi bila korang baca tentunya bukan pukul 8.10 malam. hee, kang ada je yang cakap,


" ek, ena, ada budak tak tahu tengok jam ke?"


k, berhenti mencarut. back to the entry. >> makan malam. heya everybody!! *tetiba semangat* dah makan? hee, aku baru je selesai makan with my family except my mum. dia died diet. huhu, jaga badan la katakan. malam2 makan roti dengan air milo panas.


malam ni aku baham 


-nasi * as usual kena ada*
-ikan goreng masak belada. * sedap gila kot!*
-kuah telur + mee.
-air kosong.


yum2. so yummy tahap petala ke 8. haha. I like. nak ucap alhamdulillah kepada Allah SWT yang tak putus2 memberi rezeki kepada family aku. ngeh3x. also thanks to my mum yang tak jemu masak. and to my ayah yang always bekerja keras. love them so much.


esok sabtu. zzzz. apa plan? miss saroto ajak aku pergi Stadium Shah Alam. ting tong. esok 


KELANTAN vs SELANGOR 


aku vote red giant. haha. go selangor!! hope takde scene ngeri lagi.zzz *tak nak pikir lagi*
have a nice day everyone!


p/s 
sekarang lagu Disturbia by Rihanna. layan. *goyang kepala*

2 ulasan:

niesz berkata...

suke wat sy terliur!hehe..

Nazrul Ashraff berkata...

@ niesz ~ haha..my bad..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...