Jumaat, 28 Januari 2011

~ aku & sherlock holmes & il jimae.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


ni Nazrul dan kekasih hati. ngeh3x.


Sherlock Holmes Poster
ni pulak Sherlock Holmes dan err, pasangan gaynya? *angkat bahu*













yang ni pulak Il Jimae dengan kawan dia.





hehe, apakah persamaan aku dengan dorang? haha, ecece, takde? ngeh3x. ada je kot. first, kitorang semua kacak2. haha. * pengsan*


kedua kitorang sangat cool * muntah* haha, 


ketiga kitorang pandai posing * hidung berdarah!*


k, lupakan, persamaan kitorang bertiga ialah kitorang...........
jeng jeng jeng, apakah dia? siapa teka dengan betul, maknanya korang ada instinct yang superb tahap bima sakti guling2 la. 


zzz.


kitorang bertiga boleh pecah masuk rumah orang. 


huh? tak paham? keliru? otak blank? meh aku nak bagi tahu. korang pernah bukak pintu rumah korang yang berkunci hanya dengan menggunakan screwdriver? * x tau eja, asalkan korang paham sudah, haha*


lagi, korang pernah masuk rumah yang berkunci dengan mencelah masuk dari celah jeriji tingkap? 


pernah? tak pernah?


hehe, aku pernah * dengan penuh bangga aku bagi tahu, haha* k, Sherlock Holmes dengan Il Jimae memang tipu je kot sebab diorang tu berlakon je. lalala, so, siapa2 yang nak tempah stuntman, sila hubungi saya di talian 15999. eh? ni bukan talian nur ke? haha. kantoi siapa yang tak tahu yang tu talian nur .entah2 talian nur pun tak tahu apa dia. sob3x. nak nangis aku kalau ada yang mengaku tak tahu talian nur tu apa.


haha, rumah2 yang terkunci tu, callin la saya ye. kepada yang offer nak rompak rumah tu, boleh la sigh kontrak dengan saya. hah, *gelak!again* kiddin je kay.


korang rasa aku betul tak yang persamaan aku dengan Sherlock Holmes & Il Jimae is kitorang sangat charming. hehe, 


kalau suka komen la.



7 ulasan:

Amanie Ashraff berkata...

ko jgn weh. hidung berdarah tu besenye org yg tgk cite tettttttttt. hahahaa

nazrul ashraff berkata...

@ amanie!! haha..teett..aq x phm..ngeh3x.

zatyL aLyaa berkata...

waa . perompak handalan neyh . haha

nazrul ashraff berkata...

@ zatyl ~ hehe..baru tahu ke??

niesz berkata...

niesz report polis skrg jgk..hahaha..

updated entry : accident+icu+pencen

nazrul ashraff berkata...

@ niesz ~ saya rompak rumah anda sekarang jugak! haha

armouris berkata...

info tentang hidung berdarah di SIHAT SELALU - Hidung Berdarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...