Khamis, 27 Januari 2011

~kenyang sudah.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


dinner? already sudah. hee. sangat kenyang. menu hari ni?


-nasi * makanan ruji la kan*
-ikan goreng * aku tak tahu tu ikan apa. hee*
-kuah asam pedas + ikan * again! aku buta ikan! malunya*
-ikan bakar + air asam.
-air masak * mesti kena ada, wink,wink,wink*


tapi aku amik ikan goreng je. takde la aku melantak semua ikan sekali gus. tu namanya perut tong kalau baham semua! ngee. by the way, as yang aku mention semalam, aku nak mention gak today.


thanks to Allah SWT yang bagi rezeki kepada keluarga aku.
also thanks to my emak yang masak pada hari ini.
tak lupa jugak kepada my ayah yang tersayang sebab g kerja untuk cari rezeki. 
by the way, my perut also sebab ada nafsu nak makan pada hari ini.


k, done. haha, aku tahu ayat agak skema. nak ucap terima kasih, ayat kena skema even aku rasa macam apa je. so, apa menu dinner korang hari ni? share2 la ye. 


eeeerrkk * bunyi sendawa* 
alhamdulillah.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...