Ahad, 30 Januari 2011

~entry jiwang,

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


almost 1 pagi. heya everybody! kelantan menang lawan selangor dengan keputusan 2-0. sob3x. takpe red giant. i still love you baby mucho. haha. k, stop that ayat. *ketuk kepala* back to the entry. entry jiwang.


tadi aku tengok kejap cilita menantu tip top kat tV3 lepas tengok American Idol kat 8tV.  aku suka gak tengok American Idol, hee, ye la sekarang ni part audition which is all contestant will show their talent. haha, kadang2 menggelikan hati sungguh aku tengok. hellllo kalau berbakat takpe jugak. yang ni suara macam katak puru, bila dah judges kata NO! * big one of N and O!* pastu merayu-rayu mintak simpati.


so phatetic and disgusting. nanti2 la aku buat entry pasal American Idol yang menggelikan urat bontot aku. amacam? tajuk entry mengancam tak? haha, lupakan pasal American Idol dulu.


bila malam dah datang bergolek-golek kat aku, mulalah perangai aku yang pelik. haha, aku tak layan jiwang and agak kegelian nak melayannya. aku rasa nak muntah! seriously! that's what I feel. k, maybe korang akan kata.


"ala, poyo la kau!"


" boleh tak kau jangan jadi bangang."


da tu yang aku rasa. *angkat bahu*nak buat macam mana. tadi ada part say ' I Love You' kat cilita menantu tip top.  hee, aku rasa,


" what teh teh  the heck is goin on!" ngeh3x, aku memang tak boleh layan. terus aku tengok American Chopper. layan Rugby kat 8tV. 


aku takde perasaan? hem, hem. k, fine. aku setuju yang aku memang takde feel betul nak layan jiwang segala bagai. even aku tulis novel * not novel jiwang ha-ha* aku memang mengelakkan part jiwang -I-LOVE-YOU and I-LOVE-YOU-BACK.


muah, muah,muah.


where's the fire and I need basin.
I'm heartless.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...