Jumaat, 28 Januari 2011

~Cruella De Vil.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


already petang. heh, Chinese New Year dah nak dekat. that's mean, HOLIDAY! haha, wake up Nazrul! bukan dah hari2 cuti ke? nak cuti apa lagi? CNY ke Christmas ke hapa ke, takde beza pun bagi kau. kau tetap cuti jugak. k, chill, hee. back to the entry.


Cruella De Vil.


" huh? apa tu?"


" apa kau mencarut ni?"


" kau ni petang2 dah start perangai luar alam kau tu!"


eh? tak pernah dengar? pernah dengar? hehe, siapa yang pernah dengar, bagus la. yang tak pernah dengar, ting tong, anda err.... k, whatever. bagi yang tak tahu, sila duduk tegak2 di depan lappy masing2! faham? bagus. siapa yang tak duduk tegak2 makanya tulang belakang anda dah tahap kritikal and dah tak lama la tu nak.........sila isi tempat kosong dengan ayat paling dahsyat yang korang boleh pikir. haha, k. tenang anda2 sekalian! 


siapa peminat utama cilita 101 Dalmatians akan tahu siapa itu Cruella De Vil. pernah tengok tak cerita tu? huh? tak pernah tengok jugak? ades * tepuk dahi*. meh, aku upload jap gambar cilita 101 dalmatians tu.


" oh cilita ini!"


mesti tu jawapan korang kan? ala, aku dah boleh teka. ngeh,ngeh,ngeh.


perempuan ini la Cruella De Vil. dia sangat kejam yo! dia sanggup kumpul anjing2 sekalian untuk disiat kulitnya and dijadikan baju bulunya. * kejam kan!*


 hehe, tu je aku nak bagi tahu. jadi2, anda2 sekalian, jangan nak namakan nama anak korang Cruella De Vil pulak. hee, kang tak pasal2 masuk berita tV3.


" seorang ibu di HKL menamakan anak dia dengan nama Nur Cruella."


haha, berita paling sadis pernah aku dengar. actually, Cruella De Vil juga nama sebuah lagu.* ayat skema*
jeng jeng jeng. *bunyi drum*


siapa boleh teka, siapa yang nyanyi lagu benda alah ni?! ala, aku tahu korang malas nak teka sebab ni bukan contest kan? hee, dah tahu da perangai korang sebab aku pun cam tu gak. sob sob sob. so, let's read Cruella De Vil lyrics * macam baca poem pulak *, keh3x. aku amik lyric yang syok je. 


takkan nak bantai copy paste satu page. perghh. haha, mata aku pun protes kalau cam gi tu.


The curl of her lips
The ice in her stare
All innocent children had better beware
 * ingat tu kanak2,kang tak pasal2 cruella amik bulu korang. haha*
She's like a spider waiting for the kill  * spider suka gigit, grr, syok jugak kalau ada yang gigit*
Look out for Cruella De Vil...



done. daa. korang boleh je cek kat youtube lagu ni tak pun korang hadap balik cilita ni kat net. ngeh ngeh ngeh.


oh lupa pulak nak bagi tahu. Cruella De Vil dinyanyikan oleh Selena Gomez from disneymania 6. jeng jeng jeng. Selena Gomez yang hot yo! awk aku tu. * pastu Justin Bieber baling batu kat aku!* sorry justin! guro je. have a nice day everyone!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...