Selasa, 25 Januari 2011

~capture the moment contest.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


sejak aku menjadi pemblogger * ada ke ayat pemblogger? hee * kerja aku mengupdate je even otak rasa macam baru kena gelek dengan steamroller tak berdaftar. tadi Raihana ada tag aku untuk contest ni which is capture the moment.


ada syarat2 dia,


1~upload SATU SAHAJA gambar anda tak kiralah seorang atau beramai2x.
kalau dengan kawan-kawan lagi digalakkan.CERITA kan serba sedikit tentang gambar tersebut.nak jiwangjiwang pun boleh lah dalam satu entry khas untuk contest ini

jadi aku pertaruhkan gambar ni.

haha, even pic ni agak kegonjengan sikit, tapi inilah aku dan kengkawan. ni hari terakhir aku and kengkawan study kat sekolah. time bersuka suki sebelum berjuang untuk spm terchenta. * kesat mata *

oh, kepada che Izzatul, yang pakai baju purple tu saya. * gaya skema *

bila tengok pic ni boleh buat senyum tak henti2 and rasa-rasanya nak tunjuk gambar ni kat cucu aku bila tua nanti,zzz 

" atuk cool tak masa muda? " 

aku sure putus fius * garu kepala *. k next!

2~ be my follower. senang tak?

ok, part yang ni done.

3~tag kepada 3 orang rakan anda & let them know bout this contest.


4~letakkan banner contest ni dan linkkan di sidebar blog anda.

5~tinggalkan link post anda di entry ini :)

kejap lagi aku tinggalkan.

6~tarikh tutup penyertaan pada 14 MAC 2011.lamakan??

masa ni aku kat PLKN rasanya. sob sob sob.

ok done already. siapa2 yang nak join. boleh klik sini

done already. :D

9 ulasan:

misslovalova berkata...

amboyyy . ahahhaa . tahniah . n selamat pergi ke PLKN . enjoy la kat sane :p

amny berkata...

thnx tag...

amni try join kay...

\\(^__^)//

goodluck...

Udin berkata...

kahkahkah! menarik bro! syok terkenang blk kenangan dgn mmbr2 time skolah dulu.. ;)

Nazrul Ashraff berkata...

@ bella ~ cis.. haha..ganas kamu..

@amny ~ join..:D

@ udin ~ haha..miss them.huhu

Tanpa Nama berkata...

gudluck kamoo!
btw,tarikh tutup penyertaan 25feb tw!!
:)
pic yg hensem!haha

FR berkata...

suka la bc . sikit , Hlovate style :D gudluck wehhh !!

niesz berkata...

gud luck yer.. :)

Puyi berkata...

kk, t try join.. awk dpt plkn ke?

Nazrul Ashraff berkata...

@ izzatul~ eh?? da awalkan?? hee..

@raihana~ haha..hlovate huh? kuang kuang kuang..

@niesz~thanks yoo

@ratu ~yap..PLKN. hee..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...