Ahad, 23 Januari 2011

~bowling.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


semalam , as what yang aku ada mention kat entry before this, aku ada keluar jejalan kat Mid with my sis and her friend. as usual, without ada perancangan, kitorang terpinga-pinga tak tahu nak pergi mana. mula2 pergi cinema. tapi takde cilita syok. aku dah tengok Gulliver's Travel, my sis dah tengok Khurafat meanwhile her friend selalu pergi cinema tiap-tiap minggu dekat Tanjung Karang. * not tanjung rambutan ok! *


so, we decided, just blah from cinema and makan big M. hoho. aku yang sememangnya lapar even kat rumah dah baham nasi + ikan, terus setuju dengan cadangan yang Cik Mat bagi. sis aku belanja aku pakej prosperity * tak tahu eja *. lucky me! yeay! aku jarang makan Big M actually sebab aku selalu lepak makan ayam dengan atuk tua with specky tu. huhu.


after that, kitorang bertiga pergi Cosmic Bowling. hoho, i love when my adrenaline lari lelaju. ngee, aku memang suka buat ayat pelik2 sikit. masa nak tukar kasut, entah macam mana ada scene lawak pulak kat kaunter tu.


hee, aku bukannya pekak tapi aku memang ada masalah kalau ada orang yang tak berapa mahir sangat cakap malay * aku bukan kutuk mamat jaga kaunter kasut tu! * aku memang akan lambat pick up. sama la jugak kalau Indian or chinese cakap malay kat aku. aku akan loading sambil cuba mentafsir, apakah.....


haha, my bad, my bad. rupa-rupanya mamat tu cakap nak 1 kasut only. ngee. tapi aku tak paham sangat and tak berapa dengar sangat apa yang mamat tu cuba sampaikan, macam yang aku bagi tahu kat atas tu. helllo, haha, tempat tu full with my favourite song ok. aku rasa macam nak buat zapin pulak kat situ. aku dah lama tak dengar radio and bila hadap benda yang boleh gegar ear drum aku, aku pun nak gegar la jugak ngan zapin. sob sob sob.


picture belum upload lagi. aku ingat baru nak bermegah-megah tunjuk kat korang semua yang aku menang first game. haha. * nak bangga jap *


moral value yang aku dapat ~ aku akan pastikan telinga aku bukak besar2 when talk with other races. * sadis betul cilita aku ni *


have a nice day! korang jangan jadi macam aku. hee.

3 ulasan:

AnahSamsudin berkata...

bowling memang best !!!!

Tanpa Nama berkata...

x brapa suka r bowling....

Nazrul Ashraff berkata...

@ anah ~ yeay !! i like..

@ mr IX ~ haha..ni msti sllu msk longkang kn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...