Isnin, 17 Januari 2011

~ blogger baru.

 p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


hola-hola. dah pagi rupanya. pagi buta pulak tu. eheh. takkan pagi celik pulak. tak pernah aku dengar. k, focus to the topic.


blogger baru? siapakah dia? jeng jeng jeng.


 zatyl alyaa athirah.


mak ai. panjang nama kakak kita ni. heh. if nak jenguk blog dia, korang boleh klik nama dia. nak kenal dengan dia? mak ai. demand pulak ye korang. heh. korang boleh add facebook dia and click here

dia ni dah kira macam best friend aku + kakak sengal. haha. akak bila baca jangan grr pulak. hehe. kang tak siap assignment tu. blog dia sangat la santai and dia ni pun sama gonjeng-gonjeng macam aku jewp. sengal-sengal ubi kayu. haha.


as apa yang aku tahu, dulu dia ni troublemaker kat sekolah nu ha. isk,isk,isk. dasat-dasat ye akak sorang ni and dah lama gak aku tak jumpa akak ni. last aku jumpa dia is kat masjid bandar baru sultan sulaiman dekat bandar baru sultan sulaiman, klang. masa tu dia jadi fesi untuk program yang dianjurkan oleh pusat zakat selangor. 


aku sebenarnya tak layak join program tu sebab aku patutnya kena join program lagi satu. biasalah, budak nakal kan. hee. tapi dah dapat peluang pergi tu, aku pergi je la bila cikgu kata.


" ni surat pemberitahuan ibu bapa. esok hantar balik dekat saya." heh. aku senyum je. on the spot jugak aku boleh buat sebab dia nak tandatangan ayah and no ic. dua-dua benda tu aku boleh buat sambil korek hi****. haha. tak senonoh ke? aku dah sensor tu.



hee. memang tak rugi la aku pergi that program. macam-macam info yang aku dapat. from that program jugak la aku tetiba terbukak hati nak dengar lagu nasyid balik.




                                                             demi matahari by snadaa


and tambah kawan from fesi too. even, dia bukan fesi untuk kumpulan aku, dia fesi untuk kumpulan kawan aku, iskandar


 
bila time nak balik dari program tu, aku duk la melepak dengan iskandar dengan kakak ni. hee. masa kat program tu, guess what, aku dengan kengkawan aku panggil dia kakak gelabah. kih kih kih. sebabnya masa dia nak perkenallan diri dia, dia asyik-asyik gelak tak dapat fokus. heh, sebab tu kitorang panggil dia kakak gelabah. 


p/s~ akak bila baca jangan baling batu dekat screen laptop pulak. haha.


and after that, kitorang still contact. nak nombor dia?
013645****


aisy, macam nombor phone aku daa.
017654****


haha. pape je la. jadi? jenguk-jenguklah blogger baru ni ea. 


sekian dari aku. tadaa. sekarang aku nak sambung layan Naruto Shippuden kat net. nak tunggu dekat tV? hem, kucing aku melepas lagi cepat habis dari dekat tV.


daa.

2 ulasan:

coretan , aku dan kau . berkata...

aik? kutuk akk ea? baling hidung dengan selipar baru taw haru ta idop uh. haha.

Nazrul Ashraff berkata...

haha..ganas ny!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...