Ahad, 2 Januari 2011

~azam baru 2011.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

azam baru 2011.


aku sebenarnya sebelum ni takde pun dalam hati nak pikir-pikir azam tahun baru ni. tapi sejak ada blog ni~ aku pun dengan poyonya terpikir-pikir, apa azam aku ea?? haha. bajet nak buat entry je kat blog ni.k, whatever,

azam no 1
~aku nak siapkan semua novel-novel terbengkalai aku. haha. aku ni~belum siap novel yang lama, dah buat novel yang baru. bak kata miss sya

" dude~kau banyak cerita yang best and banyak yang tak siap."

k, admit it. my bad. kadang-kadang takde mood nak buat. boriiiing. ~~ye doe!! memang boring bila otak dah tak boleh pikir apa-apa. isk2. sedih3x. sob,sob,sob.,



azam no 2
~nak makin tinggi and tambah berat badan. kalau ikut BMI, aku ni di kira kekuarangan berat badan. isk3. entah la, aku pun tak tahu, aku rasa  aku dah makan banyak kot. aku ni, breakfast, lunch,dinner n supper>>semuanya melantak nasi trang tang tang. aku ni agaknya memang metabolism tinggi la. haha. makan banyak mana pun, still maintain je.

aku bukanlah macam mat salleh~

pagi melantak bakon, 
lunch lenjan spageti bolognese, 
petang layan high tea.
malam goyang-goyang party.

haha, k, aku overdose.


azam no 3.
apa azam no 3 aku ea?? haha, entah. aku dah lost. tu je kot azam aku. sebenarnya berkoyan-koyan azam aku, tapi buat entry ni on the spot, takdenya aku nak kerut-kerut dahi memikir tahap apa je untuk azam aku. that's insane. aku guna sel-sel otak aku untuk berpikir bila jawab add math,fizik,kimia ngan bio je. haha. tu namanya pembaziran sel2 otak kalau berpikir entah pape. 


and sekarang~aku tak tahu nak taip apa lagi. bzzt. opps, kepada budak-budak yang nak gi sekolah esok, aku ucapkan selamat kembali ke sekolah!! haha.padan muka korang, blueekk. esok, pengetua baru masuk sekolah aku. isk3. jangan kena buli sudah. hee. hope that pengetua tu ok2 je. 

may allah bless. kave down. 11.02 am

2 ulasan:

Unknown berkata...

adehh.. aku blom set lg azam aku.. sadis..

Nazrul Ashraff berkata...

haha..set3 skang!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...