Khamis, 2 Disember 2010

spm~

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

assalamualaikum wbt. heh. penuh berhemat aku bagi salam yang sememangnya aku agak liat untuk mengucapkan ayat tersebut even dekat fon pun. sebab apa? sebab aku takut tetibe cina mana yang tefon. kuang kuang kuang. k, stop bout that. yang penting aku dah bagi salam. apa lagi ! jawab la kan. hehe. tak jawab dosa.


mengenangkan minggu exam aku yang ngeri telah bermula, aku secara officially atau bahasa malaynya mengatakan bahawa aku dan kengkawan yang lain sangatlah tak cukup tidur. pada ketika ini, pada saat ini, heh, madah la pulak, boleh aku katakan bahawa kami-kami semua sangat penat.huarghh!!!ngantuk. bzz.


aku mengantuk sampai kau tak tengok showdown 2010 kesayangan. heh~ amazing gila kot. because selalunya aku akan cuba menggagahkan mata aku untuk menonton tV. macam semalam. bangun malam pergi tangok ice age 2 sambil makan nasi. heh. padahal aku patutnya kena baca buku fizik. itulah aku yang mengong. hua haha.


apa-apa pun. inilah ulasan aku untuk beberapa kertas spm yang telah berlalu,


bm~ aku rasa ok kot. bm 1 aku mencarut buat cerpen. haha. bm 2 paling bez. tatabahasa was amazing. =) kecuali bahagian novel ~ erk.


miss sya yang belah kiri, kanan~miss qama.
bi~ heh. essei~ the most popular student in your school. kawan aku, miss sya dah awal-awal tanya aku.


" kau buat pasal siapa? takkan pasal diri sendiri kot?" tanya miss sya sambil angkat kening double jerk.


aku? erk. gila ke hapa minah ni. heh. jangan marah miss sya.


math~ em, heh, aku rasa ok even aku sangatlah careless masa buat soalan earth paper 1. bengangnya !!!!!! paper 2 ooooookey. syukur alhamdulillah.


sej~ ooo yes. boleh je. heh.=)


agama islam~ heh. aku bersyukur sangat paper ni dah habis. =) even paper 2 dia sangat susah !! huarghh.. aku rasa nak baling je masa jawab bab tajwid hari tu. huh~ soalan psra manalah aku ingat lagi. grr.


teacher hema @ our mama kat school and miss sara.
add math~ heh, i like it. paper 2 aku rasa memang bez gila and ni first time aku ada masa untuk semak balik. and aku ada cerita di sebalik paper add math ni. pasal ketua kelas aku~ miss sara


awal tahun.


"kalau add math dapat a+, aku kahwin punya la." kata sara


semalam~


" sara, aku rasa kau memang kena kahwin la lepas spm ni. " bebudak lain dah gelak.


fizik~


paper 1 ooookey. paper 2, aku rasa depressed gilak. paper 3 nasib baik a week before exam fizik ada buat kelas and soalan experiment tu ada buat masa kelas tambahan. yeay!! kredit to mrs rabiah~ our pyhsics teacher.=). n syukur alhamdulillah juga.


pape pun, next week paper bio and kimia berfore spm melabuhkan tirai untuk budak-budak sains stream. i wish luck to all of u.walaa..=)


may allah bless us.


that's me. mR vAmPiRe iii =)
love~ mR vAmpIrE.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...