Ahad, 5 Disember 2010

~ 7 dis


p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

assalamualaikum.

7 Dis 2010 semakin dekat. erk? tarikh yang membuatkan aku semakin pening-pening lalat dan sukar untuk berfikir. semuanya bermula dengan tarikh ini. sad~

aku takut untuk menghadapi tarikh ini. aku tidak tahu jika pihak yang lagi seorang masih mengingati tarikh benda alah ini. tarikh yang membuatkn aku sedih. and still sedih sebenarnya even benda alah tu sedah hampir setahun berlalu. huarghh!!! 7 dis 2009~tarikh yang membuatkan aku sedih tak cukup sifat.=(

tapi aku still tak boleh lupakan semua tu. bzzt. sebab apa? sebab she always in my mind. let call she as gadis 7 dis.

aku tak ingat bila.tapi perbualan ni berlaku awal tahun 2010.antara aku dan miss sya the heart broken speechless.

aq dan miss sya. after conduct majlis di sekolah.
 " aku tahu kau kecewa gila bila putus dengan dia. kau nangis ea masa tu." tanya miss sya selamba.

aku paling maut memandang miss sya. " mana ada aku nangis. g.i.l.a kau." jawab aku pantas.

" ala, macam aku tak tahu la pulak. shess, nak rahsia dengan aku konon."

" seriously memang aku tak nangis." muktamad.

" ooookey, maybe kau tak nangis. tapi aku tahu kau sedih." miss sya tukar gaya serangan. " i can see that, tell me," desak miss sya.

" shut up."

oookey, memang aku tak nangis ok. tapi, truly is memang aku sedih. ulang suara. SEDIH!!!

after that ada orang lain muncul, and aku jumpa this bahas girl masa sekolah aku lawan smk perempuan kapar untuk pusingan pertama bahas ala parlimen. if not mistaken, nama dia Adlina adlin.
entah la, aku tak berapa pusing sangat nak ingat and hafaz nama dia segala bagai lepas mak and bapak dia serang aku kat fon. only boleh aku kata.

TAK GUNA PUNYA ORANG TUA!

ahhh, kredit to this girl because boleh pulak sesedap oren dia tanya aku balik.

" apa yang mak and ayah saya cakap dekat awak?"

dengan penuh hematnya aku membalas \mesejnya di fon.

" your parents are jerk. k bye-bye."

baru puas hati aku. and lepas peristiwa tu~ aku teringat balik dekat girl 7 dis. why aku still tak boleh lupakan dia? huarghh.and hari ini 6 dis. apa yang aku pasti 7 dis akan datang juga dalam 22 jam lagi.

mr vampire tengah sedih. cis, posing je kamu. haha.

sad~ =(

you know you love me, mR. vAmPirE iii

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...