Rabu, 29 Disember 2010

~ page 86 of my evil girl name's Lily.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink. first chapter of my evil girl name's Lily just click on april 2010 and scroll down a little bit after that.

Shasha datang menghampiri selepas Hail keluar dari HaHa Corner.

“ well, how was it?” tanya Shasha. Gadis itu duduk di sebelah Lily pada kerusi tinggi.

Lily hanya angkat bahu. “ well, he’s too nice. Entahlah.” Keluh Lily.

“ then he can make it?” tanya Shasha.

“ i don’t know. I don’t ask him yet but kalau dia kena hina gila, kesian gila kat dia. Just look at him, he’s too pure. Too nice.”

“ and too freak.” Pintas Shasha.

“ yeah! That’s also. Aiyoo. Nanti aku tryin tanya dia.”

“ wish he glad to help us.”

“i wish too.”




Suasana di kantin SMK Raja Kurshiah memang bising tetapi semua itu tidak diendahkan oleh Lily dan kengkwan. Hello, more kami-kami ni kan dah dianggap seperti yang dikatakan oleh Sara.

“ hei!! Look here, freak!!” tak payah bagi tahu. She’s so gedik right?

Ataupun seperti yang dikutuk oleh Danial secara berhadapan.

“ heya! Si Lily telur and the gang.” And Danial si F word mula gelak terbahak-bahak macam kena sawan.

“aku tak tahu nak cakap apa.” Kata Tina. “ nak nangis pun ye gak. Ally dah tak cakap dengan aku pun since kita dah kena hina gila-gila.” Tambah Tina sedih.

Lily, Shasha dan Adelia terkejut memandang Tina. “what’s on earth is happen?” tanya Lily.
Tina hanya mengangkat bahu. “ aku pun tak tahu. Tapi aku rasa he’s dating with someone else.” Sendu. Tapi tak la sampai nangis. Tina seorang yang tabah.get it?

“ aku rasa macam cerita korea je. Drama,drama,drama.” Celah Adelia. “ tina, look here, kita just seventeen ok. Not seventy. Our journey is jauh lagi. Setakat Ally keluar date dengan orang lain, tak payah risau la. Macam dunia nak kiamat kalau kau clash dengan dia. And-kau-sangat-jiwang-aku benci dengar ayat tu."

Lily sengih. “ aku setuju with that word.” Dia kenyit mata pada Adelia. “ by the way, Tina. Chill. Hari ni result exam akan keluar kan?”

“ oh no no no.” Tina dah geleng kepala. “ aku dah seram gila.”

“ bukan kau seorang je.” Kata Adelia. Dia menjeling Shasha. “ watcha doin?” kesemuanya memandang ke arah Shasha.

“ tiba-tiba aku rasa nak jadi jahat pulak pagi ni.” Shasha dah sengih kejam.

“ok, that’s scary me.” Kata Lily sengih. “shoot.”

“ aku putuskan bekalan elektrik rumah Umair, Danial and Sara. Dan baru sebentar tadi, aku tambah senarai baru masuk. Rumah Ally pun jadi mangsa. The end.” Sengih.

“ sayang kau.” Kata mereka serentak gembira. Kesemua pelajar yang berada di kantin memandang ke arah mereka.

“ eh? Sebelum ni tak sayang ke?”

“ tak!” kata Adelia, Tina dan Lily serentak. Gelak.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...