Rabu, 29 Disember 2010

~ bola & laser & ultraman

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

apa kaitan dengan bola & laser & ultraman? haha. meh aku share sikit.


rupanya macam tu. isk2.

 korang tengok, korang decide. tapi aku rasa apa yang gambar ni bagi tahu, lagi berinformasi dari paper indon. k, whatever. masin-masing ada point of view.

by the way~mintak-mintak malaysia menang besar and ni aku nak hantar surat kat ultraman.

kepada ultaraman.
anda memang telah berjasa kepada Malaysia kerana telah memberikan khidmat yang bagus. (follow what the pic had say, haha) di sini saya memberikan tabik doink toink kepada anda. wink wink wink.   

haha. kejam ke? aku rasa media indon lagi kejam. takde semangat kesukanan! poyo je lebih. k, whatever. aku hope game will great la, tak mau gaduh2, macam budak-budak kecik je! harimau malaya is superb. =) sayang malaysia.

enough said. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...