Sabtu, 18 Disember 2010

~ page 75 of my evil girl name's Lily.

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

Um_taqriz-k,k..stop about kentut..euu..x snonoh sgguh la..

Lil­_dya- haha..biar la..da x d topik lain yg bez..

Um_taqriz-mc la x d topik lain..k  la..nak tdo,,kang nati x pasal2 mmp t’golek2 kat dlm kls nanti..nyte..=)

Lil_dya-=)..nyte..



Lily mengeluh. Dia tutup laptopnya lalu baring dia atas katil. Dia menarik selimut sehingga ke paras dada. Mengenangkan Umair yang sakan study mengingatkan akan dirinya yang masih satu haprak pun tak study lagi untuk spm yang akan menjelang nanti. Bukan rahsia lagi, sememangnya dia, Lily Nadia adalah harapan guru-guru untuk mendapat straight a’s. Tetapi sejak kehadiran Ariq ke sekolahnya, boleh lah dia menarik nafas lega sedikit kerana jejaka itu sememangnya boleh menyaingi dirinya.

Tapi not in fulfill kerana baginya Ariq tidak mampu untuk mencapai keputusan sepertinya, (riak la pulak, hehe.) apa-apa pun, esok rasanya result maybe dah keluar. And tengok je la result macam mana nanti.

Otaknya sekarang berdengung dengan segala bagai masalah. First dengan masalah truly gossip yang senget tu. Aiyoo. Kenapa dia seorang yang senget?! aku benci betul la. Dan seolah-olah aku pulak kena bawak watak heroin dalam cerita dongeng ni?

Cup? Kalau aku heroin, siapa heronya?

Err, takkan Umair kot. Sheeshh. Craby patty!!! Itu memang tak mungkin la. Haha. Adoi, Lily ni, nak buat lawak dekat kepala otak sendiri ya kamu. Bengong. Mata oh mata. Tidur la. Kenapa kau susah sangat nak tidur? Rasanya aku tak minum kaffein pun tadi. Dah tu? Kenapa tak boleh tidur ni? Argghh!! Ni yang aku bengang ni.

Lily bangun dari pembaringan. Dia keluar sekali lagi ke beranda. Err, sejuk la pulak. Tetibe gerimis la pulak. Em, macam ni kau nak study kat oversea Lily? Lupakan je la hasrat murni tu kalau sekarang pun tak tahan cuaca sejuk ala-ala hangat tahi ayam je kalau dekat negara eropah nu ha.

K, stop about that. Lily duduk pada kerusi pada balkoni. Pada masa yang sama juga kedengaran anjing menyalak dari jauh. Ooookey. That’s stupid. Boleh tak aku cakap, aku tak dengar anjing menyalak sebentar tadi? Buat-buat pekak sudah dan sememangnya aku ni pekak. Hmm, kan senang ceita.

Woi! Hantu.. aku ni pekak la . kau nak mengilai ke aku buka dengar pun. Lily dah tersengih bangga apabila hatinya menuturkan sebegitu rupa.

Bau busuk menjelma. That’s really hell yea.






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...