Sabtu, 18 Disember 2010

~ myself. siapa nak kenal aku? haha.

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

assalamualaikum

apa yang aku boleh simpulkan di sini adalah dengan segala hemahnya saya memberitahu~saya sedang mengalami writer's block. boleh menangis tak?



haha. cis. ni gambar tak nangis. ni gambar aku tengah posing sakan. bawak kamera pergi sekolah. aku yang mengong. k, stop about that. entry kali ini< huargghh! cerita Lily tu tak siapa lagi. mengong!!macam mana ni? aku dah sedih tahap gaban guling-guling. aiyoo, ni la bahana dok sibuk enjoy buat novel tak ingat nak buat jalan cerita dulu.

k, my bad! i admit it. tapi tetap rasa nak nangis jugak! huarghh. sedihnya. macam mana aku nak habiskan cerita Lily ni? dan sememangnya aku tengah buntu ni. hee. padahal berkepuk-kepuk pages aku kena buat lagi. why i'm so senget benget. em, no answer for that.

siapa-siapa yang tak kenal aku, meh aku kenalkan diri aku. bila korang dah kenal aku, mesti korang buat rumusan yang aku ni sengal dan poyos. huh? whatever la. yang penting aku jujur.

nama~ nazrul ashraff bin buang. jangan kidnap nama aku. sedap tak nama aku? parents aku bagi tu. mula-mula nak bagi nama nazrul aswad( seperti yang dicanagkan oleh kakak-kakaku ku). tetapi disebabkan belajar bahasa arab tu, jadi mereka-mereka (kakak-kakakku)  pun bagi tahu la yang aswad tu maksudnya hitam sedangkan aku ni putih. haha. amboi , riak sungguh kamu.


umur~17 tahun, baru masuk bulan oktober hari tu, hee. menjenuh aku tunggu siapalah yang wish aku dulu.

birth of date~ 3 oktober 1993. siapa yang share birthday dengan aku? hee. bagi tahu la ye. boleh celebrate sama-sama.

nick name~ ada banyak. contohnya( aku tahu, ayat skema gilak, haha) mr vampire iii,ked, naz, ash. nazrul, araff (macam padang arafah sudah, haha), rul. macam-macam. and whatsoever.

warna kegemaran~ biru,hitam and ungu. ngee. dari dulu aku suka warna biru. sebab semua orang suka warna biru kot. haha. jahil sungguh aku ni. ikut orang je. aku suka warna hitam sebab aku suka darkness. hehe. maybe sebab aku suka pakai baju warna hitam, terus terlekat warna tu dalam hati aku. ngee. and ungu? sebab ungu warna darkness kot. grr. bukannya pink ok!! meow. haha.

makanan kegemaran~ nasi goreng patayya. dari zaman dolu-dolu sampai sekarang, kalau orang tanya apa makanan kegemaran kau, and aku pun dengan  kembang kempisnya pun menjawab.

" mestilah nasi goreng patayya!" ceria sungguh suara aku.

minuman kegemaran~ milo ais. pagi petang siang malam~kalau pergi mana-mana restoran, minuman tu je la yang aku hadap, so clarify je la that milo ais minuman kegemaran aku. lagipun milo sedap kan. kan? kan?kan?


                                                mr. vampire i, mr vampire iii, mr dyad.
walaupun anda-anda sekalian tak nampak air apa tu, anggap je la air milo. haha.

lagu kesukaan~ heh. yang ni susah aku nak decide coz banyak sangat aku nak fikir. tapi sekarang lagu yang paling aku suka is alhamdulillah by maher zain and after midnight by yuna.

artis kesukaan~ of course selena gomez!! heh, dulu aku gaduh dengan miss sya. aku cakap demi lovato is better and she's always cakap selena is better. and now i admit with her that selena gomez is superb!!


                                      mr vampire iii and miss sya.
novel kesukaan~ versus and jaja & din. mucho gilak-gilak!!

cita-cita~ heh, aku pernah cita-cita nak jadi pelakon. haha. and aku ni memang pandai berlakon. lagi-lagi main watak bapak tiri. haha. mendera. tak ke hebat tu.ngee. aku pernah terfikirnak jadi pilot but mata aku makin tak nampak. then decide la dengan hati yang berbelah bahagi. aku rasa nak jadi pensyarah kot. haha. habis la nanti, mengarut-ngarut je aku ajar. ehem2, prof naz nak cakap ni, hee, k,k, aku dapat bayangkan. haha.

hobi~ ehem-ehem. fb la apa lagi. macam tak tahu la pulak. jajajaja.

hee. rasanya only that kot. lain-lain takde. ngee. k la. baik aku menghadap Lily or Lydia or Meen before salah seorang daripada diorang balik kapak kat aku. ngee. k cholls. daa.

kave down~ 4.26 pm.


                   mr vampire iii nak pergi deepa kat setia alam. haha.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...