Selasa, 21 Disember 2010

~english novel??

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

heh, apa yang menarik dengan english novel. well, ni first time aku baca english novel which is the novel is marked, a house of night novel by p.c. cast + kristin cast. hee. memang gilak.

marked. lurve the story.


aq ni memang semangat bila ambik gambar. haha, lihatlah jariku yang runcing.

nasib baik tak nampak katil aku yang macam prince charming tu. haha.

muncung itik budus.

apa-apa pun, cerita marked memang best. kat dunia marked ni~ vampire ni kiranya diiktiraf la. heh, kind like that. i hope house of night is betul-betul ada.best  gila kot jadi vampire. hehe.

house of night ni nama sekolah vampire. syiok. grr. can i suck your blood? if you don't mind. haha, walawei~jiwang trang tang tang. marked ni buku miss sya sebenarnya, aku pinjam and marked is a series novel actually, so after baca marked, maybe aku beli Betrayed kot which is sambungan kepada marked. =)

aku sebelum ni memang tak pernah baca novel english, so, this is it, my turning point.=) hope it can be easy walaupun kadang-kadang aku kelam buta-buta itik je bila aku baca marked ni. hehe.


aku hope semuanya akan menjadi mudah macam aku berfesyen gila baik punya kat atas ni. haha.

may allah bless us.

p/s~ out. dah petang. gagagaga. need shower.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...