Rabu, 22 Disember 2010

~mesej + tidur lambat. normal?

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

malam tadi aku mesej seorang makhluk allah. haha. tak payah aku nak rahsia nama mamat ni~ paan.

Farhan Azman haha. wei paan~ meh aku famous kan lagi rambut baru kau. hee.

aku start mesej dia dari pukul berapa entah~ aku tak ingat ( aku ni memang ada masalah nak ingat segala bagai, haha,) sampai la pukul 2.30 pagi kalau aku tak silap. and satu benda yang aku tabik spring doink toink kat dia ni.

dah besar rupanya kau ni paan.haha (gelak kejam)  dulu tidur awal macam budak kecik, budak baik. haha. tapi sekarang dia dah tidur lambat. hee, baru la aku ada kawan tidur lambat sebab sebelum ni kengkawan aku yang tidur lambat tak la ramai sangat pun. antaranya miss auji~ lepak mrsm memang memanjang je kau tidur lambat. haha.

 da berapa abad,bulan aku tak mesej minah ni.

mr remy.
 i like this pic remy, hee.

mr nel.

 hari tu pergi korean~ best gilak kot. jeles..bzzt.

and ramai la lagi terutamanya bila spm datang bergolek-golek hari tu. ( aku tahu korang tidur lambat sebab nak mintak soalan spot spm kat aku kan? hehe, macam aku tak tahu pulak, haha.) oh lupa!! ada lagi seorang. miss sya.

 miss sya~ black shirt. baru balik dari bahas tour~

haha. apa-apa pun~ aku ucapkan tahniah sebab korang-korang ni memang ahli-ahli kuat kelab kami-suka-tidur-lambat-

haha. (and again, gelak kejam) btw~ hee, to inche paan, welcome to our club.
 wei!! bila baca entry ni, jangan tembak, bunuh, marah aku!! haha.

p/s~ seriously paan~ko memang bangun pukul 12.30 pm ??!!! haha. aku ingat kau memain je bila kau bagi tahu malam tadi. . hehe. aku tahu aku kejam. wink. wink.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...