Ahad, 19 Disember 2010

~budak merajuk, kemas rumah, kertas chenta. opps.hee.

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

assalamualaikum.

k, post aku kali ini pasal ada seorang budak tu merajuk dengan aku. entah apa ke benda budak lagi tua daripada aku nak merajuk dengan aku. mengong. boleh tak aku bunuh dia?

apa-apa pun, dah dua hari dia tak mesej aku. huh! whatever la, ada aku cakap yang aku ni sehidup semati dengan kau? aku tak cakap, jadi aku tak la declare yang aku ni kau punya ehem-ehem

for god sake! adoi. inche nazrul tengah cerita tentang chenta-hidup-personal life? huh? sure otak aku putus fius. aku malas nak ambil pusing and malas nak bermadah-madah macam william shakespeare yang mahsyur tu.

shall i compare you with summer thee?

isk-isk. saya bukan jiwang sebegitu rupa ya. haha. berbalik kepada post, tadi aku kemas rumah dengan mak aku. sebetulnya, buka kemas rumah, tapi kemas buku-buku aku dari primary school sampailah aku jadi fiver yang nakal. haha. syhh. aku tak nakal ok, aku suci gilak kat sekolah. tak percaya tanya bebudak kelas aku yang lain. hee.


miss teha, miss qama, mr vampire iii, miss saroto.

ni gambar apa la pulak ye? haha. truly speaking, ni just gambar memain je ok. and aku rasa mesti budak-budak lain pun pernah amek gambar macam ni jugak kan? huh? tak pernah? haha, kalau tak pernah, try buat. mesti dapat sambutan punya. huhu. apa-apa je la. yang penting gambar ni just suka suki je. kang tak pasal-pasal ada lak yang otak keldai ingat ni gambar nak tunjuk posing and gedik. kang nanti ada je yang aku bagi penampar free nanti.

apa-apa pun, masa aku tengah kemas rumah, i mean, kemas buku, aku selongkar sana sini and aku pun  jumpa balik tuuutt.

jeng jeng jeng.

apakah itu?

haha.

aku terjumpa balik segala macam karya aku yang bersepah. aku ni, bila otak terlampau bersastera, aku terus menulis kat mana-mana je, macam orang seni, dapat idea, terus lukis kat dinding rumah. hee, tapi takkanlah aku nak tulis kat dinding rumah, haha, tak pasal-pasal dapat sedas panampar free dari bonda.

bak kata miss sara.

" mendedes kau bila kena lempang".


mr vampire i and miss sara.

hehe, macam-macam karya yang aku tulis. dari cerita hantu, cerita budak baru pindah dari overseas and macam-macam lagi. ngee. takpe-takpe, nanti aku post apa yang aku coretkan benda yang seciput tu. =) and habit aku yang lagi satu, bila habis exam je, bahagian belakang ada blank paper, dengan bijaknya, aku pun mencurahkan idea sastera aku kat situ padahal masa tu exam sejarah 1. haha.

sekarang aku suka pulak dengan blogger ni. mula-mula aku buat blog ni, aku agak kelam-kelam buta macam kelawar terbang siang hari. tapi lama-lama, alhamdulillah, mata dah celik sikit. tak ke bagus sebab lama-lama aku rasa fb tu dah macam apa je. jadi, sekurang-kurangnya dapatlah aku fikir dan mengisi masa aku yang emas tu dengan melawat-lawat blog orang lain.

bagus kan?

hee.

sekarang mak aku dah pergi pD. emak dah suruh angkat kain awal-awal. sekarang ni hujan je. kakak aku yang ketiga tidur je. macam ular. hehe.

kiddin k. don't marah-marah sis.=)

k, daa, cholss baby, show me your love.

may allah bless us.

kave down~ 1.11 pm.

dah petang??!!!! cepat betul!!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...