Rabu, 8 Disember 2010

~aku merdeka.=)

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

assalamualaikum.

aku merdeka? truly? wah !! aku rasa aku dah jawab kertas spm dengan jayanya even aku rasa macam sengal-sengal ubi kayu je aku jawab. haha. takpe2. aku serahkan semuanya kepada Allah. yang penting aku dah berusaha ok. tadi paper biologi. paper terakhir untuk aku sebagai seorang pelajar tingkatan 5. lepas ni memang aku dah tak jejak dah spm tu lagi and sekolahku rumah kedua ku, maybe aku dah tak dapat jenguk lagi.

sedih? of course sedih tau. and aku memang layan feeling habisan la kat umah dyad tadi tapi takde la sampai nangis ok. haha.
    
                             gambar heart...=)

pape pun kat rumah dyad tadi memang aku lepas geram dengan makan segala bagai and hadam segala makanan.

 sebelum ini.

" jangan makan sos banyak sangat. nanti sakit perut." nasihat emak.

erk? takkan la nak makan ayam goreng tak guna sos? tak masyuk la kot. sama la macam makan tak minum air. haha. perumpaman best je aku bagi.

" jangan minum air sejuk." nasihat emak lagi.

oh emak ku, adoi. aku diharamkan untuk minum air sejuk. huarghh. tapi bila aku singgah kedai hazim~ aku minum je milo ais. huhu.

and sekarang. aku rasa, aku dah boleh je hadam semua benda tu sekarang.=) tak ke best gilak. aku lanyak je aiskrim kat rumah dyad tadi. makan mee kari, keropok lekor, nuget, kek, pergghh.. memang masyuk sungguh.

              kenangan la semua benda ni. ayat aku~ you know you love me.

anda2 tahu tahu tak bahawa aku sayang sangat-sangat dekat anda-anda sekalian.muaahh.=)


          my friend~ u guys sangat rock la ..=)

only i can said~ may allah bless us. and never broke our friendship. say love in heart. baby mucho.=)


           dari kiri~ badin,dyad,ameer, remy and aku.
           bawah dari kiri~zudin, sheikh.

you know you love me.~ mR vAmPiRe iii.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...