Jumaat, 11 Jun 2010

~page 32

“ mana Umair.” Tanya Lily spontan.
“ Oh, dia tengah tunggu date dia.” Jawab Thakif. Riana mengambil tempat di sebelah Lily manakala Thakif mengambil tempat di sebelah Ariq.
“ Kenapa tetibe tanya pasal Umair?” Bisik Riana kepada Lily.
“ oh.” Blushing. “ saja je. Nothin personal.” Gila~ aku just nak tanya, where is he. Mesti Riana ingat aku fall in love with Umair. Euu, gross.
“ Why you are blushing.” Tanya Riana selamba. God. Lily tak tahu nak cakap apa. Soalan maut. Aisey. Banyak tanya la pulak Riana ni. Aku sumbat sudu ni baru tahu. Memang la. Aku pun tak tahu apa kena dengan aku sekarang ni.
Spark of love? Euu, very disgusting. Kirim salam maut je la kalau aku boleh jatuh chenta sehidup semati dengan pak cik ala-ala hitler tu. Opps wait a minute. Jatuh chenta? What’s that? Aku salah tafsir or tetiba aku fikir tentang chenta. Olala. Memang aku dah jadi ting tong la sekarang ni.
“ err, Riana.” Panggil Lily.
“ yes.” Balas Riana.
“ Lily nak pergi ladies kejap. Wanna follow?” tanya Lily.
“ ouh ok. Boleh jugak.” Riana dan Lily bangun dari kerusi. “ Thakif,” Riana mencuit bahu Thakif. “ Riana and Lily nak pergi ladies kejap.” Thakif berkerut dahi. “ women’s stuff.” Bisik Riana kepada Thakif. Thakif mengangkat kening. “ Shut up.” Tingkah Riana.
Riana dan Lily pantas berlalu menuju ke ladies tanpa menghiraukan pandangan daripada Ariq dan Thakif.
“ Kenapa dengan diorang.” Tanya Ariq kepada Thakif. Thakif tersengih.
“ Nothin.”

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...