Jumaat, 11 Jun 2010

~selingan..al-kisah..add math folio..

Permulaan bicara, heh..mestilah di ucapkan dengan bismillahirrahmanirrahim. Err, salah eja ke? X ksh la. Asalkan anda2 sekalian faham dengan apa yg sy sampaikan sebentar tadi. Hehe. Apa yang aku membebel ni. Assalamualaikum w.b.t. semua.

Semalam dipendekkan cerita, aku~nazrul da luvlife ever, miss sya da heartbroken speechless, miss dyana da renek gurl, faisal da specky geeky n salleh da librarian coolio lepak sal’s untuk siapkan folio additional mathematics. Actually, ayat yg lagi sedap. Tryin to siapkan folio add math yg kalau d pandang 10 kali atas bawah pun tetap folio yang bermasalah dan ngeri untuk disiapakan. Al~kisah la senang cerita, my mum la sangat terkejut + terkedu when miss sya da heartbroken speechless datang rumah aku untuk ambil aku pergi sal’s. aku lagi ala-ala Malaysia yg terkejut kena tsunami. Before this miss sya da heartbroken speechless kata nak ambil aku kat depan lorong rumah. Aku totally la sangat err, tak tahu nak cakap apa!! That girl memang la membuatkan aku sakit jantung bila dia dengan selamba badak terpacak kat depan rumah aku. speechless

Pape pun, aku bawak miss sya da heartbroken speechless pergi rumah dyana da renek girl sebab that girl kata, nak gerak sama2 pergi sal’s . Ouh, aku tak kisah pun. Lalalala. And dah lama pun tak jumpa miss dyana da renek girl sebab this girl belajar kat semashur and jadi biro akademik lagi even miss dyana da renek girl baru masuk semashur masa form 4. Aku memang la tabik spring sama mu girl. Hehe. Well. Kiranya sampai sal’s around 9.30 even janji dengan salleh da librarian coolio pukul 9 pg jmp kat sal’s. and, ouh. Rupanya faisal da specky geeky pun ada sekali. Mm, best jugak, sekurang-kurangnya dapat la meriahkan kat sal’s.

Pape pun, everything jalan dengan lancer kat sal’s untuk siapkan folio add math. Haha, even, memang la otak rasa da blank ala-ala otak kena baling kapak dengan Hercules. Err, soalan add math like usual la kan, sangat susah macam soalan maut tak cukup sifat. Tapi disebabkan aku dapat bantuan from inche mahyudddin abdul kadir. he save my life. Haha. Luv u mahyuddin!!

Well, dengan bantuan inche mahyuddin. Aku dan kengkawan dapat selesaikan segala probs add math.ngee. even otak rasa macam nak tercabut and medulla rasa macam nak terputus, tapi bila dah sampai untuk reflection, rasa lega la. Tapi probs~ add math.siapa tak kenal. Bahagian reflection tu la yang paling sakit kepala tak cukup sifat macam nobita tak cukup akal. Err, nobita memang tak cukup akal kan?? Kan??kan??kan??

Senang cerita dari pukul 9,30 pagi sampai pukul 4 petang baru siap kitorang punya add math. Tu..hehe..sekarang tinggal cover page, n nak touch up sikit bagi lawa n cun habisan.ngee.. tak sangka sungguh aku,yang aku dan kengkawan boleh survive this folio add math yang ngeri dalam masa 1 hari.huhu. nice.

Dalam jangka masa ada kat sal’s, boleh dikatakn yg kitorang semua berborak x cukup sifat la. Topic pun lain daripada yang biasa coz aku n miss sya da heartbroken speechless je yang sekolah kat kampong indah permai ni. Faisal da specky geeky sekolah kat hishamuddin sg bertih. Salled da librarian coolio sekolah dekat alam shah. N reminds~ miss dyana da renek girls sekolah dekat semashur.so, senang cerita la, yang kitorang semua memang berborak sakan sepusat sepusing sampai pukul 4. Memang kenangan la kan. Susah nak jumpa dengan diorang2 ni. Heh. Bila dah jumpa memang masing2 perangai coolio yang memang coolio. sayang dyorang.

Konklusinya~ add math folio da siap..kawan2 sy sangat bez.i luv them . luv u guys so much..ahkz..may allah bless us..wink..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...