Isnin, 13 Januari 2014

Soft Launch of Transformers Expo 2014

assalamualaikum dan selamat pagi dan salam cuti semester untuk bebudak degree.



hari tu, aku rasa last week , around 9 Januari 2014, telah berlangsungnya Soft Launch plus Press Conference of Transformers Expo 2014 yang telah berlangsung di Times Square Hall, Genting Highland. jadi, beberapa orang blogger dan media yang lain telah dijemput untuk sesi Press Conference ini.

aku rasa semua orang tahu apa itu Transformers and siapakah itu Transformers. well, siapa yang tak kenal the Yellow Sweat Bumblebee, the Life Guard of Life, Optimus Prime and Evil Dark Shadow, Megatron. semua orang tahu. semua orang tengok cerita yang Michael Bay ni buat. semua orang kenal Sam Witwicky. dari yang kecil sehingga ke besar.


Optimus Prime


Bumblebee


Megatron

cerita-cerita Transformers which is Transformers, Transformers ; Revenge of The Fallen, Transformers ; Dark of The Moon and the latest one, yang masih belum keluar ialah Transformers ; Age of Extinction. aku ada try jugak nak carik Trailer Transformers 4 ni , tapi tak jumpa dekat Youtube. ke aku yang loser dan noob dan buta IT sampai tak jumpa dekat youtube.

btw, Transformers Expo will be held at Arena of Star Genting Highland, bermula dari 31 Januari 2014 sehingga 16 Februari 2014. ianya lebih kurang macam one big event sempena tahun melawat Malaysia 2014 dan sempena sambut 30 tahun Hasbro - Transformers. Transformers Expo ini telah di organized by Target Exposition Sdn Bhd, Hasbro Incorporated, marketers of Transformers Brand dan ditaja oleh Resort World Genting, Ministry of Tourism and Culture, Toshiba dan juga Chevrolet.

masa Transformers Expo ini dijalankan, akan ada a really big , 23 kaki Optimus Prime, Bumblebee dan Cameor Chevrolet. okay, -,- ayah besar dia robot semua tu. selain itu, semasa Transformers Expo juga akan ada 3D mapping, Augmented Reality dan juga Cybertron World on 3D tunnel technology. and dont ask me,

"what is Aumented Reality tu? sounds so fishy after all."

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, the serious thing is, aku jugak tak tahu. kau nak tahu, kau kena la jejak Genting and join Transformers Expo ni. okay tipu je, aku sebenarnya tahu je what is Augmented Reality tu, tapi disebabkan nak kasi korang semua eager, so , korang kena la tahu sendiri. untuk lebih macam wow, sepanjang expo ini berlangsung, akan ditayangkan juga Trailer of Transformers ; Age of Extinction di Genting Grand Hotel dengan menggunakan Projecktor 3D yang maha dan super mega. jadi, korang semua boleh layan Trailer dia berulang kali dengan kadar yang dari jauh pun boleh :3

ada jugak kawasan Merchandize di mana aku rasa ramai juga collector Transformers dekat Malaysia ni. jika anda dan anda dan anda semua ialah pengumpul lori ( read ; Robot ) transformers , maka this superb and huge expo is a really suitable place for you guys.

so, mark your calendar and visit this Transformers Expo at Arena of Star Genting Higland, and dont forget to click

@www.rwgenting.com 

or

@mydeals.com.my 

or

walk to the Resorts World Genting box offices to purchase your ticket now. tickets are priced at 45myr for children between 4 to 12 years old, and 55 myr for an adult. for infant and children below ages of 3 is complementary. for senior citizens ages 60 and above, pay only 45 myr.

for further info and enquiries or whatever you want to ask, dont hesitate to contact

603 - 6259 2697

siapa yang rasa bosan tengah cuti semester atau tak tahu nak buat apa , nak bawak anak jalan-jalan ke apa ke, boleh la datang ke event Transformers Expo ni dan berangan la macam korang tengah berada dalam dunia cybertron. jadi, apa tunggu lagi, grab your ticket and pass now!! me? already have two passes! :) cant wait to go to Arena Of Star Genting Highland this upcoming February :)

seperti biasa, semasa Press Conference, akan dapat goodies and goodies kali ini memang superb. thanks Genting and Hasbro! :)


dan selepas Press Conference, pasti ada makan-makan juga :)





thanks you guys serve us, the media very well :) jadi, terima kasih kerana membaca! till then, babai! :)


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...