Isnin, 18 Jun 2012

Top 10 Baby paling kelakar dekat youtube. Video must watch!!!!!

assalamualaikum wbt dan selamat pagi buat semua.

dalam kegigihan melayari churp churp la kekdahnya, sekali aku terjumpa video yang suwittt gilos ni. heh. aku malas nak cakap banyak-banyak, korang je la yang layan and nilai sendiri tahap sweet mious dia tu. tehee.


aku bila tengok bebudak kecik ni, hidung aku dah boleh berair dah sebab banyak gila gelak. heh. they are sooo cute. kecik-kecik dah pandai buat ekspresi yang bagus macam tu. tehee.

anak-anak buah aku pun takde lawak macam tu tapi diorang tetap adorable di hati aku. ecehh. bwhaha.



this is Aidilya Farzana. tapi aku panggil dia as Dilya jak. seorang chicky dan banyak cakap!


dari belah kiri is Sara Emily and lagi seorang ialah Adriana Farihah. Sara is not my niece pun. tapi mak aku dah jaga dia since her chlid baby little cute, so da kira macam niece aku jugak la kan. haha. 

Sara seorang yang bijak. and Adriana pulak my real niece. heh. Riana memang budak yang nakal amat! tapi dengar kata. :)

aku rasa semua orang ada niece diorang. tak pun nephew dan semestinya ada kenangan yang tersendiri. tehee. share-share la yop dengan aku, apa nama niece korang? tak pun nephew. dan kenangan dengan diorang? heh.

mesti banyak kan? hee. 

till then.

1100
Klang

1 ulasan:

Unknown berkata...

baby yg kembar 4 tu haa..gelak serentak jee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...