Rabu, 27 Jun 2012

Genting Press Conference

assalamualaikum wbt dan selamat pagi buat semua.


sila klik untuk tumbesaran.

so this event will be held a few hour more at Genting Highland. aku memang tak dapat pergi sebab ada isu sikit. event yang sangat gempak ni dan sekejap ni pun aku tak dapat pergi padahal Nuffnang dah siap call semua untuk confirmation. 

now, I must message Darren untuk cancel. 

untuk kali ni, dah 3 kali aku tak dapat pergi event Genting. such a pity untuk aku. ya. aku memang kasihan. 

i was pissed off just. I cant go just because so silly entah apa-apa aku pun tak paham sebab apa tak dapat pergi. foine. kau menang. aku malas nak amik tahu. 

event yang dua jam ni pun aku tak dapat pergi. memang hidup aku ni menyedihkan betul. ya. tersangat. aku baru nak joget joget sikit. tapi gasaklah, dah tak dapat pergi nak buat macam mana. 

so, sekarang. I'm lying down on my bed. sambil berharap nama aku tak akan kena blacklist sebab banyak kali tak hadir event. *tadah tangan*

tu je la. okbai. malas da nak taip banyak-banyak.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...