Isnin, 14 Mei 2012

Larangan di Awana Genting

assalamualaikum dan selamat petang buat semua.

percutian ke Hotel Awana ditaja sepenuhnya oleh Nuffnang dan Awana Genting.


gambar ni aku amik dekat entrance masuk Hotel Awana. heh. kekdahnya aku rasa gambar ni menarik la uolls. 

okay, jom kita main teka dan menang!

kenapa no pet allow ye?

aku rasa mungkin sebab kalau dibenarkan haiwan-haiwan itu masuk ke dalam hotel, maka banyak la periuk api yang bakal digugurkan oleh haiwan-haiwan peliharaan ini.

bayangkan kalau bawak anjing atau kucing. 

si kucing mungkin berak merata-rata. jadah nak carik pasir dekat mana dalam Hotel Awana ittew.  dan si anjing mungkin terlampau teruja, kencing merata kekdahnya nak cakap,

aku dah kencing dekat sini. so, siapa-siapa pun tak boleh lalu kawasan jajahan aku. hoho. 

yes. aku rasa tu la kot. heh. lagipun, kalau bawak haiwan-haiwan peliharaan, nak letak mana la pulak haiwan-haiwan itu kak oit. takkan nak letak dalam bilik jugak? kang nanti terjun pulak diorang dari beranda tak ke haru lagi menyedihkan? kalau lompat dari tingkat 3 ke 4 ke tak pe la lagi, ni kalau dah berterjunan dari tingkat 24 ke 25 , kau pikir haiwan-haiwan itu selamat?

jadi. siapa-siapa yang nak pergi Awana Genting, pastikan tidak membawa haiwan. aku tahu, sesetengah orang ni memang susah nak tinggalkan pet dia kat rumah. sayang la kononnya.

kononnya je~~

no durian. no cempedak

yang ni obvious kot. sebab buah-buah tu kan a little bit berbau. ada orang yang tak tahan dengan bau durian. kalau aku? okay jak bah! sedap dan enak sih. jadi, kepada sesiapa yang teringin nak makan durian, silalah makan sebelum ke Awana Genting sebab terang lagi bersuluh telah katakan bahawa, 

no durian

no cempedak.

actually, buat sesiapa yang nak makan durian sangat tu. *kekdahnya nak amik feel makan raja buah dekat tempat femes uollss* ada je jual buah durian kat Gohtong Jaya. heh. aku tak ingat la apa nama kedai tu. pandai-pandai la kau orang search kat internet ke apa ke. 

haha.

Awana Genting is really high class. jadi, semua tatasusila, adab dan sebagainya memang dijaga betul-betul. heh. segala kebersihan, segala percakapan dan segala-galanya la memang dirapi sehabis baik mungkin. mungkin sebab tu, as easy to think that pet, durian and cempedak is not allow. 

jadi, siapa-siapa yang bercadang nak menginap ke Awana Genting, take this entry as a precaution. heh. *precaution pun boleh Nazrul!* tapi this Awana Genting memang best. terasa nak pergi lagi la pulak. ;) jadi, apa tunggu lagi, bercuti la ke Awana Genting!!!!!!!!!!!

till then. love.hee

lets twittering peeps!!!
@HangNazBenji

kave down 1400



1 ulasan:

Unknown berkata...

follow twitter kau.wa,cempedak pon x boleh ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...