Khamis, 9 Februari 2012

~ troll face

assalamualaikum dan selamat pagi buat semua.

di pagi yang indah ini * gittew!* aku tetibe je rasa nak update belog tanpa ada perasaan malas. tapi ada jugak kemalasan ittew dalam nak blogwalking. heh. sila doakan saya bergembira ketika blogwalking pada hari ni.

#sekian



troll face. the model are so great. the view, their hand and memek muka like say, " puts your hands up! puts yor hands up. yeeha! we gonna make parrrrrrrrrty bebeh!"

haha. nazrul, nazrul hanya mampu menggeleng sementelah kau punya imaginasi sangat luar alam. pagi-pagi yang suci lagi kudus dan mulus ini kau sudah cemari dengan berkata nak buat parti. kekeke.

got to go ladies and gents. harap2 semua jangan tiru aksi ngeri ini. heh. ok bubye.

p/s
siapa2 yang suka baca cerpen atau mini novel, boleh klik sini
@7 street writers

btw, semoga hari ini korang semua melalui hidup dengan tenang-tenang sahaja ;D amin~

2 ulasan:

Snazzy Naz berkata...

memek muka tu teringat pd forever alone. hahaha. lama naz tak singgah sini kan? ^_^

Snazzy Naz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...