Ahad, 12 Februari 2012

~ siblings

assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua.

akhir-akhir ni aku memang malas sangat nak update belog. aku just letak gambar then letak sikit ayat. haha. memang tahap pemalas gajah. hello, kita buat blog adakah untuk memuaskan hati pembaca atau memuaskan hati penulis? aku stick kepada point nombor 2 iaitu memuaskan hati penulis.

hee.

si, here we go, next picture. Siblings.


orang selalu cakap, 

" eh, muka kau dengan kakak kau sama la!"

and sampai sekarang aku still tertanya-tanya, 

" what the hack and mana yang samanya?"

a big ques-ti-on mark di situ bebeh. sama ke? entah la. aku rasa macam lain je. takde yang sama pun. okay, cuba tengok gambar lain pulak. adakah sama ??


sama ke? still aku tak nampak resemblance tu weh!! 

another big - go a Ques-ti-on mark from me bebeh. erk? mungkin setiap orang pendapat dia lain. heh, apa pendapat korang? aku tak rasa muka aku sama dengan kakak-kakak aku ni. zzzz. fellas dan fenin sudah. =='

siapa-siapa yang suka baca novel atau cerpen, boleh klik sini

babai! happy reading semua :)





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...