Sabtu, 7 Mei 2011

~ anak murid kena marah dengan sadisnya.

assalamualaikum.


aku bukak lappy sis aku, terus online, jenguk facebook, blog and twitter and tadaaa!! nama aku disebut dalam sebuah blog. aku bagi tahu kawan aku dengan nada sakit hati yang nama aku disebut dalam blog tu.





ye la, kalau nama korang dibusukkan , takkan nak happy pulak kan? kawan aku reply ni.


" kau dihina di alam maya ooo."


dan aku setuju dengan apa yang kawan aku cakap. aku rasa terhina dan fed up. dan rasa nak hempuk kepala kat dinding. lepas tu, aku kena pergi mengajar math. mengajar dengan sakit hati. mengajar dengan bengang. mengajar dengan hati yang bengkak . hanya kerana entry sengal dan tak masuk akal dan sangat menduka citakan lubang telinga aku.


tak pasal2 aku jadi singa malam ni masa ajar budak tu. aku rasa budak tu pun dah bantai pelik sebab aku marah dia je sebab selalunya aku cool down sikit.



kawan aku cakap,

" just ignore je."

ye la. nak ignore macam mana.dunia blog bukan besar mana pun. nak tak nak kena hadap jugak. grrr. aku tak makan lagi ni sebenarnya, lauk malam ni, ayam kicap and telor mata kerbau -->> 2!! yeay! 

sedap. okbai.

kawan aku cakap,

" kau ditikam dari belakang oleh seorang kawan."

and aku reply balik.

" aku tak rasa dia kawan aku."

10 ulasan:

Atiqah Safian berkata...

Diorang buat camtu sebab jelez dengan kelebihan diri kita. Cara nak buat diorang puas hati, dengan jatuh-jatuhkan kita. Padahal diorang tak tahu yang sebenarnya, sampai bila-bila pun diorang takkan rasa kepuasan tu and diorang takkan happy. Diorang yang lemah je akan buat perkara macam tu.

Tanpa Nama berkata...

Cool, biarkan diaorg. Byk juga kene mcm tuh. Sabar je lah k :) !

Fahmi Jaafar berkata...

sabar2 :)

Amanie Khairunnisa berkata...

ala jenis macam ni kat alam maya memang berlambak. realiti pun sama. tp nak abaikan tu susah jugak sebab sah2 melekat kuat dlm hati bila kena kutuk secara terang-terangan sebab kau cakap nama kau disebut kan

Nazrul Ashraff berkata...

@ummu ~ agree..

Nazrul Ashraff berkata...

@farah terlebih sabar

Nazrul Ashraff berkata...

@peep ~ tengah sabar ni..

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ a'ah. memang tengah melekat kat hati

Izbeta Shyah berkata...

huhu, ye bukan kawan macam ni, bukan lawan yang layak kau tentangi, aku rasa kalau aku pon aku berapi. tapi kau ignore je lah. orang macam tu memang L****T, ehehe, cuba lah pikir apa ayat aku tu.!

Nazrul Ashraff berkata...

@izbeta ~ ignore x ignore ( rolled eyes )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...