Isnin, 2 Mei 2011

~ 10 days challenge.

assalamualaikum.




bukak blog Syaza Nazura and nampak dia buat benda alah ni. so decide la nak join sebab tengah kebuntuan idea tahap gajah sakit perut.


@syaza nazura


day one : 10 things about you

day two : 10 things you love

day three : 10 things you hate

day four : 10 things you wanna to say to one person

day five : 10 wishes

day six : 10 item you can't live without 

day seven : 10 important people

day eight : 10 of your favourite songs

day nine : 10 ways to win your heart

day ten : 10 final words


jom join beramai2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heh. siapa2 yang join, nanti korang letak link day 1, day 2, day 3, day 4, day 5, day 6 and so on korang tu kat ruangan komen aku tau! haha, gila semangat aku ni. 


entah kenapa aku nak happy je hari ni. siapa buat langsi, aku baling kapak. :p
have a nice day!

8 ulasan:

Syaza berkata...

haha. by the way, gambar 10 tu aku letak sendiri, bukan tuan punya game yang letak. xD aku cilok kat google je, haha.

selamat menulis. :) nanti bagi link, aku nak baca:)

Nazrul Ashraff berkata...

@syaza ~ ko pn selamat menulis! hee..

Kak Long berkata...

err... inche vampire. apesal sy tak paham ek bnda ape ni? jgn baling kapak pulak eh. ha3

Nazrul Ashraff berkata...

@ceri ~ haha.. baling kapak kat orang senget je..

day one : hari senin : citer diri kta

day two : hari selasa....

day three.. bla bla bla.

Ze_Mhis berkata...

ala.... kene start dengan ari senin ke? esok buleh?




terbaru: KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN

Nazrul Ashraff berkata...

@cik piah ~ boleh jerrrrr...

Atiqah Safian berkata...

cam best.. terasa nak join. nak follow tuan punya blog yang buat game ni dulu ke or boleh buat saje-saje?

Nazrul Ashraff berkata...

@ummu ~ buat sesaja je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...