Ahad, 3 April 2011

~ Vampire mula rabun???

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys! heh. baru online pada hari ni. hari ni totally ngantuk sangat and vampire pun perlukan rehat anda2 sekalian! aku rasa hari ni dari pukul 9 sampai 6 petang aku tangkap lentok. bangun just untuk solat dan makan tengah hari. heh. memang la hari ni aku jadi freikenstein tak bertauliah.


vampire mula rabun?


heh. tadi aku bawak kereta selepas makan malam. saja nak melatih teknik membawa kereta aku. jangan berkarat sudah. kang sia2 je aku ambik lesen kereta dan menadah telinga mendengar makian masa ujian JPJ. hee.DAN! alhamdulillah la yang aku masih segar bugar dan terselamat dari karat2. :)


tapi aku ada satu masalah. aku dah mula rabun :( kalau bawak motor masa malam2, setakat 80 km/j atau 90 km/j tak menjadi masalah untuk aku. tapi kalau bawak kereta, aku hanya mampu membawa 50 km/j atau 60 km/j. 


huuu. sadisnya =,='


penyelesaiannya satu je! Inche Vampire III memerlukan cermin mata untuk dirinya. cermin mata yang sesuai ea? anda2 sekalian ada idea tak? *bahasa sopan :) *



aku suka yang bingkai putih. heh. mungkin aku akan mendapatkan yang ini. 


ataupun cermin mata ini. yang tiada bingkai. muka aku tak sesuai kalau memakai cermin mata. nanti nampak seperti budak skema. :(

mua haha. aku jadi budak skema? urgh.


kanta lekap? hee. dulu sis aku pakai. aku? tak berani sangat. diri sendiri pun tak terjaga, kang tak pasal2 kornea koyak, satu hal lagi. zzz

tapi kalau aku pakai kanta lekap, mungkin aku boleh dapatkan kanta lekap yang berwarna hijau ataupun biru. bwahaha. boleh la aku menjadi mat saleh sebentar. wakakaka. 

Inche vampire memang suka berangan. hee.

ke korang ada cadangan yang lain? heh. komen2 la ye. :D

siapa2 yang belum join contest KAMI FOTOGENIK, boleh la klik pada sidebar. papai all. 

6 ulasan:

Unknown berkata...

pakai contact lens style !
pakai contact lens kne rajin jee :)
bingkai putih pon style jugak ;)

Nazrul Ashraff berkata...

@miezah ~ haha.. yap2..betul apa yg awk ckp tu :)

Cik Atiqah Shaharin berkata...

pegi kdai spec, try je sume pattern. nt bru bley tw yg mne sswai dgn muka. (:
btw, cite smlm MY 1ST crush da continue. ni link..http://datinbumiatiqah.blogspot.com/2011/04/my-1st-crush-1.html

thanx sbb sudi bc.

Nazrul Ashraff berkata...

@cik atiqah ~ yap2.. nnti nk tgk gak kedai cmne.. hee..oh! da smbg..;D

Amanie Khairunnisa berkata...

weh bingkai putih tu style. contact lens emm cerewet kot. kang bengkak mata kena jangkitan bakteria.

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ da beli :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...