Jumaat, 15 April 2011

~ segmen : ben ashaari ajak jadi budak sat!

assalamualaikum.


Santai Bersama BEN ASHAARI


@segmen


ok, inche ben ada tanya a few question and let's gigit it! yess!


apakah karektor kartun yang korang paling minat sekali.





garu & pucca!!!


kenapa aku suka kartun ni? sebab kartun ni sweet gila kot! ha-ha. not sweet in the meaning of fluffs-pinky-girlish-dan-segala-bagai-ok! kartun ni coolio sebab kartun ni ada tunjuk master skill of ninja yang hebat!


garu yang lelaki tu and pucca yang perempuan tu. antara scene yang famous kat cerita pucca ni 



ni la scene paling pemes sekali. hehe.

pucca the lovelorn. aisy :)

kartun yang paling tak minat sekali?

aisy yang ni susah la kot sebab aku dah lama tak tengok kartun. sentap je la. :P


sejujurnya aku tak minat tengok cerita ni. haha. baca komek dia ok. but when in cerita dalam ntV7 tak minat sangat. maybe sebab pengalihan suara dia kot! choy. aku memang kerek la dekat kartun yang alihan suara dia tak berapa nak feeling sangat. ada yang terasa ke?

jika aku superhero, aku nak jadi?


ok sentap! haha. inche vampire nak tukar jadi wizzard. takpe, takpe. sekali sekala nak jadi wizzard apa salahnya. haha. not wizzard ahli sihir, tajuk cerita ni ialah Battle Doll Angelic Layer. entah aneh kenapa aku suka tengok cer kartun yang ada scene lawan-lawan macam Dragon Ball, Naruto, Bleach and heh, Angelic Layer is one of them yang coolio tahap bima sakti!

tetiba aku rasa pilihan aku ni aneh gila. haha. ok aku tahu yang aku ni aneh. wakaka, paper je la. :P

ok siap. :)

siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen


siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

have a nice day!


7 ulasan:

wanie misa amane berkata...

Rasa mcm kembali ke zaman kanak-kanak kan dengan segmen Abg Ben kali ni ^___^

Nazrul Ashraff berkata...

@wanie ~ betul3 :)

senyumSOYA berkata...

sokong gak dengan wani...hihihi

Nazrul Ashraff berkata...

@senyum :)

IdaNurFieyda berkata...

best kan bile ade segmen kartun2 nie..

Nazrul Ashraff berkata...

@ida ~ iyap! :)

♥sophie♥ berkata...

terjah sini ! weee ~ suke pucca jgk ! cute giler aww <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...