Rabu, 20 April 2011

~ bila budak comel lote jadi pereka cipta!

assalamualaikum.







masa aku sekolah rendah, around age 11 tahun, aku main benda alah ni. namanya-apa-entah-malas-pulak-aku-nak-check-it-out.

kind like lego stuff la tapi a bit different. hee. ada bakat tak aku dalam Reka Cipta? haha. benda ni boleh digerakkan tapi kalau tak silap kena guna sel nickel kadmium. malas pulak nak cari. =,='

aku selalu je buat masa sekolah rendah mengisi masa lapang. haha. ye la, masa tu kan takde facebook lagi. belog terchenta dan tersayang lagi la takde! so benda kat atas ni la jantung pengarang hati limpa pankreas aku. takkan la aku nak main kumpul2 setem. ngee. 

bwahaha. dari mainan ala-ala lego tu, boleh create different style of binatang la. ada 8 atau 9 binatang and aku tak pernah buat kala jengking lagi.

sangat susah and tangan aku akan merana selama setahun. haha. bila gubah itu ini, phew -,-'

tangan memang rasa macam kena gelek dengan steamroller under kerajaan punya. :( benda yang kat atas tu, tu sebenarnya 

KUCING! 

haha, ada macam rupa kucing tak? langsung tak kan? haha. 

siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen

siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest




say hello to Kat Kiddy!


energy and persistence conquer all things
-benjamin franklin- 



10 ulasan:

cinda berkata...

salam perkenalan ..singgah dr blog abg ben
jom jengah n folow me back

Unknown berkata...

hoho....great ash.... :)

senyumSOYA berkata...

huhuhu..comel!!! kreatif..dulu main ngn llego ja...ihihi

Nazrul Ashraff berkata...

@cinda ~ hai kamu! hee

Nazrul Ashraff berkata...

@aizz ~ thanks aizz!

Nazrul Ashraff berkata...

@senyum ~ hoho.semuanya adalah knangan.. :)

TH berkata...

nak satu!!!

Taufiq Tiramisu berkata...

haha..aku pun dlu slalu maen lego..tapi slalu buat bangunan laa..hehe

Nazrul Ashraff berkata...

@TH ~ 300 hinggit 1..

Nazrul Ashraff berkata...

@taufiq~ aku dpt set binatang punya. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...