Jumaat, 8 April 2011

~ ben ashaari memang gila la kot! :P

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.

Santai Bersama BEN ASHAARI

kenapa aku suka masuk belog inche ben?

heh, kena dalam 4 perenggan tu! ngee, macam buat esei BM untuk SPM la pulak. layan je la. ;D

aku suka masuk belog inche ben sebab blog dia berinformasi. ;) susah nak cari belog yang berinfirmasi dan sentiasa mengikut arus permodenan! wahh, haha, bercanda la pulak aku ni. hehe,

secara jujurnya, belog inche ben sentiasa membuat segmen yang boleh menaikkan trafik seseorang. heh, tipulah kalau aku katakan bahawa aku masuk segmen Inche Ben sebab tak nak trafik yang mencanak naik dan follower yang akan bertambah dalam sekelip mata. ;D

selain itu ( ni memang dah macam buat esei ! ) , aku suka layan Vlog Inche Ben! ngee, ( adakah perlu aku tambah ayat lagi?) yang pasti aku suka layan Vlog dia ;D

terakhir sekali, sebab belog dia BEST!!!



haha, malas la pulak aku nak penuihkan korum sampai 100 patah perkataan. hehe. sebenarnya tengah lack of idea and need brainstorming dulu ;)

aku rasa 4 perenggan di atas pun dah cukup. lalalala. siapa2 yang nak join, boleh klik sini.

@segmen

siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, boleh klik sini

@contest

papai ;D

1 ulasan:

wanie misa amane berkata...

Salam, saya dari segmen abg ben. Hihihi. Sama² memeriahkan segmen abg ben yeaa ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...