Rabu, 2 Mac 2011

~ segmen : saya blogger remaja until 20 mac.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys. pagi tadi, around pukul berapa entah, aku ada buat segmen : saya blogger remaja. wiii. ngeh3x. before ni, aku tak mention sampai bila segmen tu akan berlangsung. 


aku rasa macam nak buat sampai 20 mac 2011. hari ni baru 2 mac 2011 and kau orang semua still ada masa. :D bagi yang berumur 13 tahun - 21 tahun, kau orang boleh je join. hee.


siapa yang nak join, boleh klik sini.


@segmen : saya blogger remaja


hope ramai yang dapat sertai and memeriahkannya :DD


and semalam aku ada offer hadiah kat blogger2 yang bezday diorang bulan mac. wiii.ha-ha. Niesz sorang je yang mintak hadiah. senang kerja aku. :P


tu je nak mention. daa.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...