Rabu, 23 Mac 2011

~ SASER SEKOLAH TERBAIK 2010.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heh, masa aku baca berita ni. aku pulak yang happy even takde makna aku patut happy. haha.


patut ke aku happy? or sedih? or happy?


kenapa aku patut happy? sebab ini sekolah budak2 lelaki only and aku pernah dapat masuk sini masa tahun 2009 tapi aku tak masuk. even tak masuk tapi aku happy sekolah ni sekolah terbaik *haha, berangannya la aku!*


kenapa aku patut sedih? entah, aku tak sedih pun! sekian. aku rasa, aku buat keputusan yang betul even aku sekolah di sekolah harian biasa dan bukannya Saser seperti yang disuruh oleh emakku dan emak diyana & diyana juga.


#sekian berita dari saya.


p/s
weh! Saser gempak tahap typo la! haha.

2 ulasan:

niesz berkata...

mcmane result?ok?

btw congrate ya :)

Nazrul Ashraff berkata...

@niesz~ ok lerr!! hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...