Sabtu, 19 Mac 2011

~ My Name Is Iman Halili < prolog >

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


cerpen Germany Got It Love dah aku habiskan 2 hari lepas. wii, ada yang tanya


"dah diterbitkan ke?"


erk? haha. hak cipta terpelihara, belum diterbitkan oleh mana-mana majalah mahupun syarikat.


ada seorang blogger cakap, aku sumber inspirasi dia, wiii, tak sangka la pulak *mata bergenang* ecece, kui, kui, kui.


tadi aku baru siapkan prolog My Name Is Iman Halili and baru prolog je la. tak lebih dan tak kurang. and now, here I give to you the prolog


****************************************************



My Name Is Iman Halili.

Nama aku Iman Halili binti Taufiq. Aku seorang gadis tentunya. Heh, seorang yang pendiam dan seorang yang pemalu. Aku narator kepada cerita ini. Cerita biasa aja. Cerita tentang diri aku si budak evergreen. Eceh wah! Umur aku baru 17 tahun. Sebab itu aku panggil diri aku sebagai seorang narator dan bukannya si tukang karut wayang kulit. Narator = remaja. Tukang karut = orang tua.

Ya! Itu apa yang aku faham tentang seorang narator dan tukang karut. Ada sesiapa yang tidak setuju? Kalau ada, aku takkan suruh buat apa-apa. Teruskan membaca. heh. sekali lagi, aku seorang yang evergreen. wiii, bangga aku apabila aku di cop sebagai gadis evergreen! Sebenarnya, hanya aku yang cop diri aku sebagai evergreen, urghh.... orang lain mengecop aku sebagai gadis

“urgh, skemanya kau!” huh? Aku skema ? sadisnya 

“syiuh. Jauh la sikit.” Mengapa aku kena menjauh? Adakah aku pembawa virus? Aneh.

“bloody hell, you’re jerk! Jerk? Ke jaws? Ha-ha. Dengan siri sendiri pun nak buat lawak.

“ hey budak specky! Belikan aku makanan!” erk? Dia panggil aku ke?

Sadiskan cerita aku. Mari aku ceritakan betapa sadisnya hidup aku di alam sekolah.

Dan cerita bermula pada suatu hari Isnin yang cerah lagi nyaman....

*************************************************

#sekian.

p/s
ada sesiapa nak tambah perisa ajinamoto kepada cerpen ini? hee *aku tak tahu kenapa hari ini aku menggunakan bahasa skematik letronik,zzz*

have a nice day!

2 ulasan:

Unknown berkata...

evergreen kew??




leh tau nama pelakonnyew...

Nazrul Ashraff berkata...

@eyka ~ haha.. tak sabar pulak kamu ni..kui, kui, kui.. nama pelakon dia, iman tu la..hee.. watak anda belum keluar..sila sabar..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...